Magix Photoalbum Online

fc.vanvorsselen schreef op 08.10.2015 om 12:33 uur

Geachte heer, mevrouw,

Waarom is in XARA Webdesigner 11 Premium de widget voor MAGIX Photoalbum Online verwijderd, als geregisteerde gebruiker van XARA Webdesigner en MAGIX Photoalbum online moet ik nu op een andere wijze mijn video's implementer in XARA, is hierdoor niet zo makkelijk aan te passen v.w.b. resolutie d.m.v try and error de code te wijzigen kom ik een beetje in de de buurt van de instellingen van de (oude) widget.

Tevens pobeer ik contact op tenemen (E-Mail) met support van MAGIX Photoalbum online maar kan dit nergens meer vinden, in augustus 2015 kon dit nog wel en heb toen een probleem voorgelegd van het in logscherm voor een gebruiker om foto's te uploaden (GAST kan niet inloggen, alleen e-mail en geen paswoord veld) probleem werdt erkent maar is tot  heden niet uitgevoert.

Frans van Vorsselen

 

Reacties

mi-bo schreef op 08.10.2015 om 12:49 uur

Hallo Frans,

de laatste 2 weken zijn er 2 grote download updates geweest, een was voor handboek PDF ( 188 MB )en de laatste om MAGIX online wereld ( 180 Mb) weer terug te zetten in ontwerpgalerie, en nog wat verbeteringen( te vinden onder hulp online actualiseren ).. meer info kijk ook even naar deze link 

http://www.magix.info/nl/hoe-werkt-cloud.xara-met-webdesigner-11-prem..online-training.1140216.html.

 en dit is ook een aanvulling op het programma.

http://www.magix.info/nl/in-webdesigner-een-landkaart-plaatsen.online-training.1143597.html

gr

Michael

mi-bo schreef op 13.10.2015 om 17:53 uur

Frans,

 09-10-2015 heeft u het antwoord wat hieronder staat gelezen, was het antwoord voldoende. geen bericht betekend vak goed bericht

gr

Michael

fc.vanvorsselen schreef op 15.10.2015 om 10:44 uur

Best Michael,

Waarschijnlijk heb ik mijn vraag niet goed geformuleerd, het gaat om het volgende in XARA webdesigner 10 kon in

via de widget van MAGIX online album de gewenste foto's en video selecteren en importeren, van MAGIX antwoord gekregen dat deze widget er niet meer in zit, en deze functie via Export (HTML code) in een placeholeder moest plaatsen, oke dit werkt, maar de juiste afmetingen en andere instellingen kan ik nu niet meer (eenvoudig) instellen. Als geregisteerde gebruiker van beide programma's enigzins teleurgesteld dat men zonder

de gebruiker een alternatief aan te bieden, of op zijn minst hem/haar te informeren, zomaar een widget verwijdert.

mi-bo schreef op 15.10.2015 om 17:05 uur

Blijkbaar heeft u mijn bericht van 08-10-2015 niet gelezen, want in Web 11 prem zit na download update deze functie er net zoals bij versie 10 er gewoon in

gr

Michael

fc.vanvorsselen schreef op 16.10.2015 om 09:33 uur

Beste Michael,

Mijn laatste update van XARA Webdesigner Prem is  version 11.2.3.40788 DL x 64 Sep 1 2015 en kan ik in de Design gallery GEEN Widget voor MAGIX Offline album vinden.

mi-bo schreef op 16.10.2015 om 11:19 uur

Beste Frans,

 mijn laatste grote update vanXARA Web 11 Prem  188 Mb is van 29-09-2015 en is version 40790  of hoger, download update is te vinden onder hulp controleren op updates en is download inhoud installer ook geupload

gr

Michael

fc.vanvorsselen schreef op 16.10.2015 om 15:07 uur

Hi Michael,

IK heb alles nog eens nagelopen, maar XARA meldt dat deze up to date is, ik gebruik de engelse versie 64 bit ik weet niet of dat wat uit maakt, is de laatste update ergens te downloaden ??

Frans

mi-bo schreef op 16.10.2015 om 16:17 uur

Hoi Frans,
alles wat ik omschrijf heeft betrekking tot de Nederlandse markt, en daarvoor is het MAGIX Web 11 programma ook apart  geschreven en de 2 download updates zijn ook voor de Nederlandse versie.
De Engelse versie is er sinds begin Juli 2015 en de Nederlandse versie van 08-08-2015 in de handel. Ik denk dat je het beste de Engelse support kan benaderen en schrijven dat het vreemd is dat MAGIX Online Album niet meer ondersteunt wordt terwijl dit in Nederland wel met een download update is gerealiseerd.
gr
Michael

fc.vanvorsselen schreef op 16.10.2015 om 18:35 uur

Hoi Michael,

Ok, bedankt voor al je support ik zal het richting de engelse support proberen.

mv.gr Frans