Reacties

mi-bo schreef op 01.06.2022 om 23:21 uur

@philip-radermacher

Welkom Philip als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Probeer het eens via deze link

https://www.magix.com/nl/muziek/music-maker/

Free versie downloaden en installeren , en daarna registreren met P3 serienummer.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 01.06.2022 om 23:36 uur

@philip-radermacher

Hallo Philip,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Ik zie, dat u vandaag dit account hebt aangemaakt. U kunt het beste Magix Music Maker verwijderen en dan opnieuw te installeren met de freeware versie. U moet MMM niet registeren en activeren met een P3 -serienummer. U start MMM op dan aanmelden met uw emailadres en als u het P3-serienummer nog niet hebt ingevoerd, doe dat dan als nog.

Ik zie, dat er een nieuwe update beschikbaar is. Klik op Downloaden starten. Nu wordt MMM geüpdatet naar de laatste versie 30.0.6.54.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

philip-radermacher schreef op 01.06.2022 om 23:55 uur

ROB

ik heb het programma nog niet op mijn pc staan. heb het opstart programma gedownload via de link en deze opgestart. ik zie dan een venster waar music master op komt met de bestand grote. normaal zou dan het bestand downloaden, maar het blijft on hold staan.zie foto en dat veranderd niet ook de free versie zeer eigenaardig

Bol schreef op 02.06.2022 om 00:01 uur

@philip-radermacher

Hallo Phillip,

Ik zie, dat het downloadproces op pauze staat. Wat gebeurd er als op doorgaan klikt? Waarschijnlijk lukt het u nu wel.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 02.06.2022 om 00:14 uur

@philip-radermacher

Beste Philip.

Klik eens op Annuleren.

Ga dan naar start, download, en vandaar uit weer installeren, dan loopt het meestal wel door met installeren.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 02.06.2022 om 00:29 uur

@philip-radermacher

Hallo Philip,

Het overkomt mij regelmatig, dat tijdens het downloaden van een Magix programma, deze op een onverklaarbare wijze in pauze gaat staan. Als ik dan op doorgaan klikt, wordt het programma alsnog goed geïnstalleerd. Maar goed, ik wacht af wat uw antwoord is op mijn gegeven antwoord.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 02.06.2022, 00:31, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 02.06.2022 om 00:31 uur

@philip-radermacher

Beste Philip.

Gezien U laat aan het downloaden bent, is het geen internet probleem, dat bij U in de buurt veel mensen aan het internetten zijn bij de zelfde Provider als U heeft , misschien als U morgen overdag Mmm2022 Prem installeer zal het vermoedelijk wel in een keer doorlopen.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (FM)

philip-radermacher schreef op 02.06.2022 om 05:47 uur

beste

aangezien ik het op een late uur dit programma had aangekocht heb ik dit even laten rusten.

nu voor ik ga werken heb ik het juist nog even geprobeerd en het is nog steeds hetzelfde als in het voorgaande is geschreven. een scan gedaan op mijn pc alles eens goed opgeruimd zo dat er geen vervallen key's of dergelijks aanwezig is, maar nog steeds gaat het instalatie programma in hold. zal het straks nog eens proberen anders toch graag een alternatief om het programma op een andere manier te downloaden.

even nog een vermelding heb het ook op een andere pc geprobeerd en daar kan ik het ook niet installeren. dus kan ik alleen maar concluderen dat het probleem bij magix zit de server die het programma niet kan doorsturen.

dus graag enige support.

ik hoor het graag,

 

philip

mi-bo schreef op 02.06.2022 om 07:03 uur

@philip-radermacher

Beste Philip.

Dank voor Uw Feedback.

Via Windows start links onder en dan optie download daar staat namelijk ook al de installatie link voor MMM2022 om te installeren dat is/was ook niet mogelijk alls ik het goed heb gelezen is dat corrrect.

Rustige werkdag

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 02.06.2022 om 10:40 uur

@philip-radermacher

Hallo Philip,

Omdat het Magix Music Maker installatieprobleem op beide computers zich voordoet, krijg ik het vermoeden, dat het wel eens aan uw virusprogramma zou kunnen liggen.

Is uw virusprogramma toevallig Windows Defender en is deze ook actief? Dan zou Controlled Folder Acces (in Windows Defender) hier wel eens dwars kunnen liggen. Dit kunt als volgt controleren:

  • Ga naar: alle instellingen (Windows)
  • Kies: Bijwerken en beveiliging / Windows beveiliging / Virus en bedreigingsbeveiliging
  • Klik op: Bescherming tegen ransomware beheren (helemaal onderaan, naar beneden scrollen).
  • Kijk eens bij Controlled folder access. Als dit aanstaat, zet het dan uit en probeer MMM opnieuw te installeren.

U kunt natuurlijk ook geheel Windows Defender stoppen en dan MMM installeren, maar vergeet niet om daarna Windows Defender weer aan te zetten.

Als u toevallig een andere Virusprogramma gebruikt, zou u deze tijdelijk uit kunnen zetten tijdens het installeren van Music Maker. Vergeet niet om na de installatie deze weer aan te zetten.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 02.06.2022, 10:45, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

philip-radermacher schreef op 02.06.2022 om 11:36 uur

bol

ik heb nog eens het programma willen installeren en dit maal op mijn laptop. heb jouw voorbeeld uitgevoerd, maar neen hoor het werkt voor geen meter. nu dit is een forum hoe kan ik contact opnemen met de support dienst van magix. want als ik het niet kan downloaden ja dan wil ik mijn geld uiteraard terug. graag een mail adres om deze te bereiken. alvast bedankt voor de tip, maar het heeft spijtig genoeg geen gevolg.

 

mvg

 

philip

mi-bo schreef op 02.06.2022 om 11:39 uur

@philip-radermacher

 

Beste Philip.

 

U kunt MAGIX contacten via infoservice@magix.net

Wel MXC mee sturen bij Uw klacht

Sc6

Vriendelijke groet

 

Michael (FM)

Bol schreef op 02.06.2022 om 11:52 uur

@philip-radermacher

Hallo Philip,

Uw probleem heb ik nog nooit meegemaakt. Maar goed er moet altijd een eerste keer zijn.😉

Als u alleen uw geld terug wilt hebben, stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net of naar: shop@magix.net en vraag ontbinding van uw aankoop (u hebt hier 14 dagen de tijd voor, zonder opgave van rede.)

Als u een oplossing antwoord wilt hebben, gebruik hiervoor: Hoe neem ik contact op met de technische support? Dan stuur u ook uw PC configuratie mee.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-