Magix Music Maker2015 hapert na slechts een paar bewerkingen van een demo song

gveenendaal schreef op 13.10.2014 om 21:13 uur

Magix Music Maker2015 hapert na slechts een paar bewerkingen van een demo song. Heb al zoveel mogelijk de PC geoptimaliseerd. Maar het toevoegen van slechts een paar objecten resulteert in een hoorbaar haperend afspelen van de song

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 13.10.2014 om 22:12 uur

Beste,

Ik heb ook een Demo song ingeladen en een paar bewerkingen gedaan. Ik merk niets van een haperend afspelen. Ik denk dat er tijdens het invoegen en verwijderen iets verkeerd is gegaan. Daarom laat de demo song opnieuw in (zonder de bewerkingen die u gedaan hebt). Probeer het nog eens en sla het project steeds onder een andere naam op. Zo kunt u nagaan waar het fout gaat.

Succes,

Rob

gveenendaal schreef op 14.10.2014 om 00:17 uur

Hi Rob, yep, MMM afsluiten en weer opnieuw opstarten lost het probleem (tijdelijk) op, maar drie nieuwe objecten toevoegen zorgt opnieuw voor een probleem. Ik zal de virusscanner eens tijdelijk uitzetten, kijken of dit helpt. Telkens onder een nieuwe naam opslaan, na drie objecten te hebben toegevoegd, lijkt me niet handig. Ik zoek nog even verder. Bedankt in ieder geval!

Voormalige gebruiker schreef op 14.10.2014 om 09:32 uur

Beste,

Waarom niet omder een andere naam wegschrijven? Je zou b.v. naam 1; naam 2; enz. Het zijn zijn bestandjes van ca. 1mb. Deze bestandjes bevatten alleen maar verwijzingen. Ik raad je af om je virusscanner uit te zetten. Dit los je probleem niet op. 

succes,

Rob