Magix Music Maker XXL 16 bestellen + Soundpools 15 en 16 (actie)

Saroniya schreef op 08.02.2010 om 23:12 uur
Hallo iedereen.

Ook ik zit met een vraag.

Ik wil graag (en ik ben het ook serieus van plan) Magix Music Maker XXL 16 te kopen. En dit wil ik in combinatie doen de actie van de soundpools 15 en 16. (grapje gaat me 160+30=190 euro kosten. (eventueel met de waardebon van 10 euro eraf komt op 180 euro neer) Dus wel een serieus antwoord A.U.B)

Waarschijnlijk heeft Magix Music Maker XXL 16 al een (groot) aantal eigen samples. Maar zijn die samples anders dan die van de soundpool 16? Want ik heb geen zin om 2x voor dezelfde samples te betalen, en als ik dit kan voorkomen dan doe ik dat graag.

Graag zou ik ook snel antwoord willen hebben. (tot 10-02-2010 16:30) Want dan overleg ik met mijn moeder of ik dit wil kopen ja of nee.

Ik hoor het wel van jullie. (Ik kon dit namelijk niet op de site zelf vinden)

Mvg
Saroniya

Reacties

mi-bo schreef op 08.02.2010 om 23:34 uur
Beste, de samples in het pakket zijn anders dan die in de soundpools zitten.
Magix zal toch geen actie geven terwijl het geen wat u al heeft weer terug te vinden is in het MMMXXl 16.
Is dit wel het geval kan U het weer retour zenden,
veel succes.
mi-bo Team.
Saroniya schreef op 09.02.2010 om 09:55 uur

Beste Mi-bo,

Hartstikke bedankt voor het antwoord! Ik wou gewoon even zekerheid dat ik niks dubbels aanschaf . Erg snel antwoord was dat.

Heel erg bedankt, ik zal dit topic markeren als: 'Opgelost'

Mvg
Saroniya

snake85 schreef op 11.03.2010 om 10:36 uur
Wat je ook kan doen is mmmxxl downen waar alle beat packs ( soundpools ) bij zitten ik heb hem ook sinds gisteren binnen en werkt perfect althans voor mij wel met ( windows 7 x64 ) als je hem installeerd begin met de install van de trial zet daarna de music maker.exe in de map waar je de trial hebt geinstalleerd
zo heb je de volledige versie daarna beat pack installen en kopieren in de map ook maar de rest van de installatie staat ook omschreven in de download die je hebt

hopelijk was dit voor u nuttig

grt: Snake