magix music maker premium 2013 kan bepaalde samples niet openen. magix vita file not found. hoe los ik dit op?

wouter_driesen schreef op 17.08.2013 om 00:27 uur

Hoe los ik bovenstaande op. Ik heb het al ontelbare keren opnieuw geinstalleerd, maar hij blijft hetzelfde probleem gegeven. Dit is zo enorm waardeloos dat ik overweeg om het maar te gaan ruiilen.. ik heb er maar liefst 100euro voor betaald en dan krijg ik dit gezeur. 

Wie ow wie herkent dit probleem? 

Reacties

mi-bo schreef op 17.08.2013 om 14:51 uur

Heeft U na de installatie, ook via online activeren, de  Download update geinstalleerd

gr

wouter_driesen schreef op 17.08.2013 om 19:03 uur

het spel heeft zelf alles geinstalleerd. ik heb niks meer geupload na het installeren(dit was ook niet nodig en is ook niet mogelijk). Het probleem lijkt zich alleen voor te doen bij de midi loops.. zit met mijn handen in het haar. 

heb vanmiddag voor de zoveelste keer alles gedesinstalleerd en alles verwijderd. opnieuw geinstalleerd en jahoor... dezelfde foutmelding blijft zich herhalen (bij dezelfde midi loops!)

Voormalige gebruiker schreef op 17.08.2013 om 20:39 uur

het spel heeft zelf alles geinstalleerd. ik heb niks meer geupload na het installeren(dit was ook niet nodig en is ook niet mogelijk). Het probleem lijkt zich alleen voor te doen bij de midi loops.. zit met mijn handen in het haar. 

heb vanmiddag voor de zoveelste keer alles gedesinstalleerd en alles verwijderd. opnieuw geinstalleerd en jahoor... dezelfde foutmelding blijft zich herhalen (bij dezelfde midi loops!)

Hallo Wouter,

Ik denk dat Mi-B0 bedoelt of u het programma geactiveerd heeft en de nodige MB's gedownload heeft en niet zoals hij schrijft geupload .

succes,

Rob

mi-bo schreef op 18.08.2013 om 12:21 uur

Wouter Driesen,
U heeft het programma helaas nog niet goed geinstalleerd. Na installeren en activeren, start U het programma op, ga naar HULP boven aan grijze balk.
Programma Actualiseren.
klik dit open en klik op online actualiseren, dan krijgt U een download update van misschien wel 200MB van versie 19.0.0.29 naar 19.0.0.58. dit installeren en Pc opstarten,
En Uw mooie MMMPrem werkt Perfect. MAGIX is sinds 2002 markt leider op gebied van Muziek, en heeft nooit een gebruiker teleur gesteld.
Is dit verhaal niet mogelijk werkt U vermoedelijk met een niet geregistreerd MAGIX product.
succes.