beste forumleden, Bij het samenstellen van een film heb ik een aantal mpg fragmenten vervangen door mov-fragmenten van betere kwaliteit. Dit lukte. Gisteren ging ik ermee verder. Toen kreeg ik het advies van Magix video de luxe 16 premium om te actualiseren, hetgeen ik -stom als ik ben (never change a winning team)- heb gedaan. Ik ben vervolgens verder gegaan met wijzigen (nieuwe mov objecten geïmporteerd) en heb aan het eind alles opgeslagen. Vandaag wilde ik weer verder gaan, maar tot mijn verbazing kreeg ik steeds de melding dat Magix de mpg objecten die nog in de film zitten, niet meer kan vinden. Ik heb gecontroleerd of ze er nog wel zijn en dat is zo. Ze zijn ook niet beschadigd. Ik heb Magix laten weten in welke directory de mpg's staan, maar nog steeds kan hij ze niet vinden. De instellingen van Magix verwijzen naar de goede mappen! Wat kan ik doen om te voorkomen dat ik alle overgebleven mpg fragmenten opnieuw in de film mooet importeren? Ik werk ook met Wings Platinum en als je daar bestanden verplaatst of iets dergelijks zoekt Wings de bestanden gewoon zelf op en gaat verder alsof er niets aan de hand is. Magix schijnt dat niet te kunnen. Of zie ik iets over het hoofd? Graag jullie suggesties! Bij voorbaat mijn hartelijke dank!