Hallo,
Het is altijd mooi meegenomen als een programma een update krijgt. Maar telkens weer houd ik mijn hart vast want het is al zo dikwijls gebleken dat er iets verkeerd loopt of iets dat men veel gebruikt gewoon weg is
Na de laatste update van december 2017 zijn er heel wat problemen die in voorlaatste update waren opgelost met Zoomeffecten zonder zwarte randen. Welnu er zijn nu opnieuw zoomeffecten met zwarte randen. Of zie ik iets over het hoofd? Weet iemand daar meer over hoe dit kan opgelost worden?
Presets in weergave en animatie
Zoom rechts = ok
Zoom links zwarte band rechts
Zoom boven zwarte band onderaan
Zoom naar beneden zwarte band bovenaan
Uitzomen vanuit centrum zwarte banden
Voordien met standaardformaateffecten was dit OK, nu is uitzomen niet meer mogelijk zonder randen. Ook in deze standaardeffecten kon men probleemloos met mooie zoomeffecten zowel naar links als rechts en van onder naar boven gezoomd worden zonder vervelende randen
Dan zijn er in de onderliggende menu’s op de tijdlijn en storyboard als men klikt op een fotobestand sommige zaken verdwenen. Of vind ik die ergens anders?
Vervreemding
Sjablonen = lege map. Sjablonen zijn verdwenen -zie fig 1 hieronder
Vormgeving
Vormgeving/stijlen = lege map. Stijlen zijn verdwenen –zie fig 2 hieronder
Vormgeving standaardformaateffecten zijn gewoon verdwenen -zie fig 3 en zie ook fig 4 zoals zij vroeger in de map stonden