magix foto`s op cd/dvd 10 de lux

jahij schreef op 30.10.2011 om 16:30 uur

hoe zet ik een slideshow gemaakt met magix 10 foto`s op cd/dvd de lux op een usb stick en heb daar een encoder voor nodig.

ik ben in het bezit van een acer laptop intel pentium i3

 

 

Reacties

mi-bo schreef op 31.10.2011 om 09:42 uur

U heeft een project klaar, en wil dit op een usb stick zetten, ga naar uitvoeren, naar Pc en geef daar aan de letter van de usb stock en het wordt op de usb stick gezet.

U kunt het ook eerst op de PC ?laptop zetten en daarna via verkenner een kopie maken.

Succes met het mooie Magix Product.

jahij schreef op 31.10.2011 om 10:12 uur

ik heb dit geprobeerd maar hij vraagt voor een activeringscode avchd moet ik deze eerst aanschaffen voor e.e.a.

uitgevoerd kan worden

mvg jahij

mi-bo schreef op 31.10.2011 om 10:40 uur

Dat is een vreemd verhaal, zodra u in foto 10 de luxe avchd materiaal inlaad. moet u wel online zijn, wordt dit geactiveerd.

mits het programma niet goed is geïnstalleerd of een trial versie is

gr

jahij schreef op 31.10.2011 om 11:16 uur

hallo, ik volgens mij iets verkeerd gedaan met de activerings code van magix 10 ben wel in bezit van een officiele versie.ik denk dat ik van mijn foto slide show een mpeg4 gemaakt heb (avi) ipv van hem gewoon in mpeg2 te laten staan. De activatie heb ik gedaan via de laptop maar het email adres staat in de pc en niet op de laptop ik denk dat daar iets is misgegaan ga dit nu opnieuw proberen en daarna e.e.a. opnieuw proberen mochten er dan nog problemen zijn meldt ik me wel In ieder geval vast in zoverre bedankt

m.v.g. jahij

mi-bo schreef op 31.10.2011 om 12:22 uur

Wel het zelfde email adres van Pc en laptop gebruiken om te registreren

gr

jahij schreef op 03.11.2011 om 10:22 uur

Goedemorgen,hier ben ik weer ik hoop dat ik niet al te lastig ben met mijn vragerij!

Ik kan nu inderdaad de slideshow op een usb stickzetten en afspelen op pc cq laptop.

Mijn bedoelings is om de slide show op de usb stick te zetten en op de usb poort van de tv af te spelen dit lukt nu niet , de tv zegt usb is niet leesbaar . Als ik foto`s overzet vanaf memoriestick op usb stick lukt dit wel wat doe ik verkeerd of kan de magix 10 de lux dit niet .

Op de usb stick staan volgens mij de foto`s in video bestand dit kan de tv niet lezen op welk bestand van magix moet ik het dan wel zetten om e.e.a wel via de tv af te kunnen spelen

gr jahij

jahij schreef op 03.11.2011 om 16:16 uur

Goedemiddag,hier ben ik weer ik hoop dat ik niet al te lastig ben met mijn vragerij!
Ik kan nu inderdaad de slideshow op een usb stickzetten en afspelen op pc cq laptop.
Mijn bedoelings is om de slide show op de usb stick te zetten en op de usb poort van de tv af te spelen dit lukt nu niet , de tv zegt usb is niet leesbaar . Als ik foto`s overzet vanaf memoriestick op usb stick lukt dit wel wat doe ik verkeerd of kan de magix 10 de lux dit niet .
Op de usb stick staan volgens mij de foto`s in video bestand dit kan de tv niet lezen op welk bestand van magix moet ik het dan wel zetten om e.e.a wel via de tv af te kunnen spelen
gr jahij

ps. ik weet niet of mijn eerdere vraag ontvangen is