Is uw Photostory versie een gekochte of een abonnement? Kan het zijn dat uw abonnement is verlopen? Als dat zo is, stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor.
Persoonlijk heb ik geen probleem om in te loggen bij Magix Content en kan ook gewoon een klank (audio) downloaden.
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support. Vandaar mijn advies om contact op te nemen met Magix Support d.m.v. een mailtje sturen naar: infoservice@magix.net
Het doet mij deugd om te vernemen, dat u van Magix Support te horen hebt gekregen, dat u maar 10 nummer per maand kan downloaden en dat daarmee uw probleem is opgelost. Bedankt👍 voor deze terugkoppeling.
Bij het aangaan van het abonnement op Photostory 2023 hebt u op 2 april 2022 een mailtje gekregen, waarin de spelregels van Magix Content is uitgelegd. Zo ook dat u per maand mar 10 stukken vanaf Magix Content gratis kan downloaden.
Ik ben nog wat dieper in deze materie gedoken en kwam erachter dat er weldegelijk wordt weergegeven hoeveel videocontent downloads er in een bepaalde maand nog beschikbaar zijn. Zie afbeelding. Het aantal kan verschillend zijn per afgesloten abonnement. In mijn geval Magix Pro X14
....Maar ik kan ook geen muziek meer beluisteren of is dat ook normaal als de 10 beurten op zijn....
Waarom wilt u dat weten? U kunt toch geen audio- of videocontent deze maand meer downloaden. Persoonlijk heb ik zo'n vermoeden dat de audioweergaven (geluid) wordt uitgezet door Storyblocs waar de Magix Contents vandaan komen, zodat deze niet op een of ander manier kan worden opgenomen. Als u het precies wilt weten hoe het nu zit, neem dan wederom via een mail contact op met: infoservice@magix.net
Met vriendelijke groet,
Rob (forum moderator)
PS. Als de benzinetank van uw auto leeg is, dan rijdt die pas weer als u getankt hebt😉😃
Na 31 maart krijgt u, voor zover ik het kan beoordelen weer toegang tot Magix Content. Houdt er wel rekening mee, dat uw Photostory 2023 abonnement afloopt op 2 april 2023. Als u uw abonnement niet verlengt, dan werkt Photostory 2023 na 2 april helemaal niet meer!! Mijn advies verleng tijdig uw abonnement.