Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 10.11.2013 om 11:52 uur

Kunt u uw vraag nog eens goed omschrijven. Hier kunnen wij als forumleden niets mee.

a.claasen schreef op 10.11.2013 om 13:47 uur

Als ik bij een slideshow muziek wil toevoegen plats ik een cd in de pc en sleep bepaalde nummers naar de slideshow.

Zij komen binnen als b.v. Tracht.cda

Dan slep,ik deze muziek naar de slideshow en dat lukt niet. Het omzetten wav lukt dus niet terwijl dat tot nu toe volgens mij automatisch ging.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.

groet,

Bert

Voormalige gebruiker schreef op 10.11.2013 om 14:37 uur

 

Als ik bij een slideshow muziek wil toevoegen plats ik een cd in de pc en sleep bepaalde nummers naar de slideshow.

Zij komen binnen als b.v. Tracht.cda

Dan slep,ik deze muziek naar de slideshow en dat lukt niet. Het omzetten wav lukt dus niet terwijl dat tot nu toe volgens mij automatisch ging.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.

groet,

Bert

Hallo Bert,

Ik begin het een beetje te begrijpen. Alleen is het mij nog niet duidelijk welk programma van Magix je gebruikt. Is dit een foto of film programma.

Rob

Aanvulling: 14:45uur

Ik heb Magix foto 10 niet maar wel Fotostory 2014 deluxe. Schakel over naar de tijdlijn modus en verwijder daar de muziek (als die er staat). Sleep bv. track01.cda van de CD via de mediapool naar muzieklijn. Er wordt geen wav-file van gemaakt maar blijft een cda-file.