Reacties

magixagent schreef op 18.02.2016 om 09:47 uur

Om een  goed  antwoord  te  kunnen  geven.

Om welke versie  gaat  het 

Gr 

Harry 

Rubencools schreef op 18.02.2016 om 10:24 uur

Het gaat om Magic photo & graphic disigner 11

magixagent schreef op 18.02.2016 om 14:41 uur

maak een cirkel ( elipsgereedschap L ) dan  ( formgereedschap F4 ) aan klikken op blanco plek op pagina, daarna ( maak Curve C ) maak hier een rondje van, klik op T toets en kan in de gemaakt ronding een tekst maken , verander de kleur en kan in de cirkel gezet worden,
succes
Harry

Rubencools schreef op 18.02.2016 om 15:15 uur

de tekst zelf blijft bij mij zo wel recht staan. het gaat niet mee met de ronding van de circel.

magixagent schreef op 18.02.2016 om 17:03 uur

Na ronding moet dit wel een dichte streep zijn,( klik eerst op V )  en daarna de Tekst curser( is dan rood) bij begin van de lijn zetten en al de tekst loopt mee.

gr

Harry

Rubencools schreef op 18.02.2016 om 17:30 uur

ok dat lukt!

 Heb je nog tips om de ronding mooi gelijk te maken zoals de cirkel?

Alvast bedankt!

xx-splixar-xx schreef op 21.02.2016 om 16:37 uur

 Na ronding moet dit wel een dichte streep zijn,( klik eerst op V )  en daarna de Tekst curser( is dan rood) bij begin van de lijn zetten en al de tekst loopt mee.

ik gebruik voorlopig de trial versie van webdesigner 11.. is dit ook hier mogelijk ? ik heb geprobeerd de instructies te volgen maar dit lijkt hier niet direct te werken .. mss een andere handeling ?

RiViS schreef op 21.02.2016 om 17:29 uur

Trial versies zijn meestal beperkt. Dit zou zo'n beperking kunnen zijn (ik kan dit niet checken) óf je hebt de instructies van Harry niet goed opgevolgd.

groet,

Rijk

xx-splixar-xx schreef op 22.02.2016 om 19:45 uur

Trial versies zijn meestal beperkt. Dit zou zo'n beperking kunnen zijn (ik kan dit niet checken) óf je hebt de instructies van Harry niet goed opgevolgd.

 

het is dus wel degelijk mogelijk bij de trial versie het is me dus gelukt alvast bedank voor de nodige informatie en hulp