loopt altijd vast

Heidivideo schreef op 26.04.2022 om 09:45 uur

Ik heb vorig jaar een Upgrade gedaan naar: MAGIX Video deluxe 2021 Premium. Ik heb 1 montage zonder probleem kunnen maken, toen ik het net geupgrade had. Nu zijn we een aantal maanden verder en er waren updates. Deze zijn uitgevoerd.
Nu loopt mijn programma steeds vast. Ik moet ctrl alt delete doen om deze via taakbeheer af te kunnen sluiten.

Wat kan ik doen? Kan iemand mij dringend raad geven?
Alles eraf doen en mijn oud prorgramma installeren en dan weeral die link nemen van die upgrade? Blijkbaar is dat geen goed idee las ik.

Ik heb een LAPTOP-3QVBUL1L
Processor Intel(R) Core(TM) i7-10750H CPU @ 2.60gHz 2.59GHz
geïnstalleerd RAM geheugen 16,0 GB
Product systeem 64-bits besturingssysteem, x64 processor

Windows specificaties: Windows 11 Home
Versie 21H2

 

 

Reacties

mi-bo schreef op 26.04.2022 om 10:14 uur

@Heidivideo

Beste HeidiVideo.

Het is best mogelijk daar U over Windows 11 schrijft met MVLD 2021 daar het probleem zit ,met de laatste Patch voor MVDl 2022

https://www.magix.info/nl/forum/patches-voor-video-deluxe-video-pro-x-en-photostory-deluxe-06-04-2022--1297569/

Heeft MAGIX aangegeven dat het product goed onder Windows 11 werkt

Vriendelijke groet

Michael ( FM )

Heidivideo schreef op 26.04.2022 om 10:31 uur

heel erg bedankt voor je antwoord maar wat moet ik dan doen?

Heidivideo schreef op 26.04.2022 om 10:43 uur

ik zou mijn programma kunnen deactiveren en opnieuw installeren maar als ik dat zou doen via magix krijg ik het volgende:
indien gewenst kunt u de software graag opnieuw voor dit apparaat activeren. Direct na de deactivering kunt u de software op dit apparaat niet gebruiken. Alle persoonlijke instellingen blijven behouden.

Dus deactiveren en opnieuw installeren is geen optie? Of lees ik dat verkeerd?

mi-bo schreef op 26.04.2022 om 11:08 uur

@Heidivideo

Beste HeidiVideo,

Waarom Deactiveren, heeft U nu MVDL 2021 of MVDl 2022 op de Pc staan.

Heeft U al gekeken met een ander projectje of U de zelfde problemen heeft

Heeft U al gekeken of er geen update voor de grafische( Video ) kaart is

Sc6

Vriendelijke groet

Michael ( FM )

Bol schreef op 26.04.2022 om 11:23 uur

Hallo @Heidivideo,

.....Deactiveren en opnieuw installeren is geen optie? Of lees ik dat verkeerd?......

Als u Video Deluxe deactiveert, dan wordt Video Deluxe niet verwijderd. Video Deluxe wordt alleen gedeactiveerd, zodat u Video Deluxe op een andere PC / Laptop kunt installeren en gebruiken. Om Video Deluxe te verwijderen, zie hiervoor deze link: Video deluxe opnieuw installeren

Zie ook eens: Waar kan ik mijn serienummer vinden?

.....Nu loopt mijn programma steeds vast.....

Heb u al eens Video Deluxe op de standaardwaarde teruggezet? Zo niet, ga dan naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden

Met vriendelijke groet,

Rob (FM)

Diverse keren gewijzigd i.v.m. aanvulling en correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 26.04.2022, 11:29, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Heidivideo schreef op 26.04.2022 om 11:33 uur

@Heidivideo

Beste HeidiVideo,

Waarom Deactiveren, heeft U nu MVDL 2021 of MVDl 2022 op de Pc staan.

Heeft U al gekeken met een ander projectje of U de zelfde problemen heeft

Heeft U al gekeken of er geen update voor de grafische( Video ) kaart is

Sc6

Vriendelijke groet

Michael ( FM )

Vorig jaar had ik video deluxe MX premium op mijn computer staan. Ik heb een upgrade gedaan naar Video deluxe premium 2021. Dus heb de 2021.
Ik heb al een ander projectje geprobeerd maar het blijft hetzelfde probleem. ik ga kijken of er inderdaad nog updates te doen zijn. Maar specifiek voor de grafische kaart? Dan moet ik dat nog zoeken..

Heidivideo schreef op 26.04.2022 om 11:35 uur

Hallo @Heidivideo,

.....Deactiveren en opnieuw installeren is geen optie? Of lees ik dat verkeerd?......

Als u Video Deluxe deactiveert, dan wordt Video Deluxe niet verwijderd. Video Deluxe wordt alleen gedeactiveerd, zodat u Video Deluxe op een andere PC / Laptop kunt installeren en gebruiken. Om Video Deluxe te verwijderen, zie hiervoor deze link: Video deluxe opnieuw installeren

Zie ook eens: Waar kan ik mijn serienummer vinden?

.....Nu loopt mijn programma steeds vast.....

Heb u al eens Video Deluxe op de standaardwaarde teruggezet? Zo niet, ga dan naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden

Met vriendelijke groet,

Rob (FM)

Diverse keren gewijzigd i.v.m. aanvulling en correcties

ah ok. Ik wou alles eraf gooien om alles opnieuw te installeren. Misschien helpt dat. Of koop ik de 2022 versie? Zou dat mijn probleem oplossen? Is wel erg, heb nog maar een upgrade gedaan vorig jaar.

Bol schreef op 26.04.2022 om 18:17 uur

@Heidivideo

Hallo Heidi,

Zijn uw problemen al opgelost? Zo niet, kunt u dan aangeven met welke Video Deluxe versie u nu werkt. Ga hiervoor naar: Hulp / Over Magix Video deluxe... (sneltoetsen Alt-Shift-F1)

Bij Apparaatbeheer kunt u zien welke Videokaart in uw PC zit.

Met vriendelijke groet,

Rob (FM)

Laatst gewijzigd door Bol op 26.04.2022, 18:58, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Heidivideo schreef op 13.05.2022 om 10:55 uur

Het is opgelost. Blijkbaar moest ik mijn drivers van de grafische kaart updaten. Op internet dit gezocht en heb dat gevonden. Dank u Michael, Rob en iedereen!!!!!

mi-bo schreef op 13.05.2022 om 11:36 uur

@Heidivideo

Beste Heidivideo.

Dit is een positief bericht dat het probleem is opgelost door een update te doen van Uw Grafische (video)kaart, en de oplossing voor U op het Forum heeft gezet.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product MVDL 2021 Prem.

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 13.05.2022 om 11:52 uur

Hallo @Heidivideo,

Het doet mij deugd om te lezen en te vernemen, dat uw probleem is opgelost door de drivers van uw Videokaart te updaten.

Met vriendelijke groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-