link naar website werkt niet in online album

rietenjos schreef op 07.04.2011 om 16:42 uur

Ik heb een website en een link naar mijn albums werkt prima.Dan in mijn albumsite kan je instellen een vinkje naar o.a. je website echter als ik daar op klik werkt het niet .Op de online instellingen pagina in het controlcenter staan onder prive instellingen de vinkes aan naar album en website.Ik werk met online album classic.

Iemand enig idee

Reacties

VanderKaart schreef op 15.04.2011 om 15:16 uur

Niet helemaal duidelijk... bedoel je bij de Instellingen in het Control Center Privesfeer, Zichbaar zijn in MAGIX website- & album-catalogus? Die instellingen geeft alleen aan dat je op een catalogus site van MAGIX ook opgenomen wordt, zodat andere gebruikers je site of online album eventueel daar ook tegen kunnen komen.....

 

P.S. Die catalogus-site is overigens momenteel uit de lucht, maar komt in mei waarschijnlijk weer terug....

rietenjos schreef op 15.04.2011 om 17:10 uur

In de album site bij instellingen albumontwerp kun je o.a aanvinken link naar je website met een vinkje,als je dat doet en publiceert dan werkt deze link vervolgens niet (naast inloggen) Maar als je stelt dat het een link is naar een catalogus-site die uit de lucht is dan zal het uiteraard niet werken.

Bedankt voor de informatie.