Link aanmaken in Web Designer MX Premium

kappie33 schreef op 18.10.2012 om 13:15 uur

Ik maak gebruik van Web Designer MX Premium. Een mooi programma. Nu wil ik binnen een pagina een link aanmaken. De normale weg zou zijn, Linkeigenschappen, link naar Internet of Emailadres, Toepassen.

 


Echter, daarna krijg ik de melding als volgt:

 

"De paginanaam die u heeft gespecificeerd bevat ongeldige karakters. Gebruik a.u.b. standaard US-ASCII-karakters, daartoe behoren cijfers, de meeste letters, spaties en sommige symbolen als het plus-teken, underscore, procent en het apenstaartje. Karakters met accenten en de symbolen "<>:/\|?*()§# zijn niet toegestaan."  

 

Zelfs het webadres aanpassen zonder http:// blijkt niet te werken. Ook wanneer ik een link wil koppelen aan bijvoorbeeld een knop of foto geeft dezelfde melding.  

  

Iemand een idee hoe dit op te lossen is?

 

Reacties

MAGIX-Academy schreef op 21.10.2012 om 14:29 uur

hmm...dat is vreemd...test eens als u linkt naar een simpele site als www.nu.nl ...geeft het programma dan ook deze melding. Wel zie ik in de screenshot dat er een / achteraan staat. Probeer deze eens weg te halen wellicht helpt dat?

kappie33 schreef op 21.10.2012 om 16:44 uur

Bedankt voor uw reactie.

Waarschijnlijk is het slash teken niet toegestaan aan het einde van een link. Het werkt in ieder geval op deze manier. Vriendelijk dank. Hier mag een slotje op.