Reacties

Bol schreef op 18.11.2021 om 00:06 uur

@Paul-Horsthuis

Hallo Paul,

Ik kan uw probleem niet reproduceren. Hebt u voor Video Deluxe 2022 de laatste update al geïnstalleerd? Zo niet ga naar: Hulp / Online actualiseren. De laatste versie is: 21.0.1.92

Wat u ook zou kunnen doen is om het menu MPG-4 te resetten.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Paul-Horsthuis schreef op 18.11.2021 om 12:37 uur

Beste Bob, hartelijk dank voor je reactie. Ik heb versie 21.0.92 het MG-4 resetten lukt niet. Ik krijg in het scherm formaatbeschrijving: MPEG-4-Export (MP4) Dat ziet er anders uit dan jouw scherm.

Bol schreef op 18.11.2021 om 18:47 uur

@Paul-Horsthuis

Hallo Paul,

Het kan zijn, dat uw en mijn afbeelding van elkaar afwijkt. Als u reset, dan wordt ook het Geavanceerde menu gereset.

Maar, hebt u het na het resetten ook het MVP project opnieuw geëxporteerd? Als dat het geval is wat is hiervan het resultaat.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Paul-Horsthuis schreef op 18.11.2021 om 22:00 uur

Beste Rob,

Hartelijk dank voor jouw advies. Het heeft geholpen. ik heb de film geëxporteerd en volgens mij is het schokkerige effect nu verdwenen. Is deze reset éénmalig, of moet je dat steeds doen?

Nogmaals fijn dat je de moeite hebt genomen om aan een oplossing van mijn probleem mee te denken..

Bol schreef op 18.11.2021 om 23:28 uur

@Paul-Horsthuis

Hallo Paul,

Het doet mij deugd om te lezen, nadat u het MPG-4 exportmenu gereset hebt uw probleem hiermee was / is opgelost. Volgens mij hoeft u dit niet elke keer te doen. Ik heb er geen verklaring voor kunnen vinden, waarom u het nu wel hebt moeten resetten. Maar goed, het werkt weer. Ik wens u heel veel succes en plezier met het samenstellen van u filmprojecten.

Met vriendelijk groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-