Reacties

Bol schreef op 13.10.2020 om 17:06 uur

Hallo Rik,

Ik heb het zo'n vermoeden, dat u nog met een account bij Magix actief bent, waar u RUV3 in hebt geregistreerd. Het is voor mij moeilijk om dit als forumlid te achterhalen, maar misschien weet u dit nog. U moet dan inloggen bij Magix met het toen gebruikte emailadres en klikken op: "ik ben mijn wachtwoord vergeten"  U kunt dan voor dit oude emailadres uw wachtwoord resetten.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rik-Santegoets schreef op 13.10.2020 om 17:08 uur

Ik ga er achter aan.
Is het mogelijk om MAgix ook te bellen of niet?
als je ziet hoeveel berichten het kost om mijn probleem uit te leggen, kan het lang duren voordat ze Bij Magix mijn probleem snappen.

Als er elk bericht 5 werkdagen overheen kunnen gaan...

 

Bol schreef op 13.10.2020 om 18:16 uur

Hallo Rik,

Helaas, voor u en mij is Magix Nederland en Magix Support Nederland per 27 maart 2020 opgeheven. Nu wordt alles via Magix Duitsland geregeld. Magix Support Nederland wordt nu door de ander Support afdelingen bemand. Dus, u zult het toch echt via emailverkeer moeten doen.

Nu pas realiseer ik me, dat wanneer u inlogt bij Magix met uw oude emailadres en uw wachtwoord wilt resetten, dat u, waarschijnlijk, op uw oude emailadres geen mailtje meer ontvangt, omdat bij u dit (oude) emailadres niet meer bestaat c.q. actief is.

U hebt nu een ticket aangemaakt naar Magix Support. Omdat u RUV9 onlangs hebt aangekocht, kunt u het beste een mailtje sturen naar: shop@magix.net.

Vermeld in dit mailtje duidelijk:

  • de twee serienummers (RUV9 en RUV3). Aan de hand daarvan kunnen ze dan zien, onder welk accountnaam deze staan geregistreerd.
  • het huidige emailadres en als u dat nog weet uw oude emailadres en vraag hun om beide programma's onder dit account te activeren

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 13.10.2020, 18:17, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-