Lengte van de overgang krijg ik niet allemaal hetzelfde??

bendernel8 schreef op 22.10.2013 om 19:17 uur

Hallo Allemaal  

Ik ben in foto,s op cd en dvd  een slide show aan het amken met foto,s en muziek  van mijn kleindochter   

Nu doe ik altijd de lengte van de overgang op 4 sec zetten en dan op alles toepassen   Maar helaas de ene foto staat wel op 4 sec de volgende foto weer op 2,96   en zo gaat alles door elkaar   Ik heb het zoveel keer geprobeerd maar het lukt niet om  elke overgang hetzelfde te krijgen 

Weet iemand aub wat ik hier aan kan doen???   

Alvast bedankt  Nel

Reacties

emilelucienne schreef op 22.10.2013 om 19:41 uur

Beste, ik zou het programma terugzetten op de standaardwaarden. Ga dartom naar "Bestand/Instellingen/Programma-instellingen terugzetten op standaardwaarden .(helemaal onderaan)

Meestal help dit.Veel succes

emilelucienne schreef op 22.10.2013 om 19:42 uur

Sorry er zijn een paar typfouten maar ik denk dat je daar wel doorheen kunt kijken

joma4950 schreef op 28.10.2013 om 13:49 uur

Als je naar de effecten instelling gaat kun je links onderaan de lengte van het effekt aangeven bij duur overgang ook de lengte van de foto's is aan te geven in T eigenschappen & titel

joma4950 schreef op 28.10.2013 om 13:57 uur

Ik werk met de Magix slideshowmaker was ik vergeten te zeggen .sorry.De volgend maak ik met Foto's op CD & DVD 8 de  luxe.

joma4950 schreef op 29.10.2013 om 16:22 uur

Ga naar file --nieuw--slideshow.Ga dan naar media en naar de map waar je foto's staan--selecteren en slepen naar de tijdlijn.selcteer een overgang en zet die op de tijdlijn bij een foto.Ga dan op het AB staan en klik erop nu kun je de lengte van de overgang selecteren en zet de schuifregelaar op b.v. 4 sec. Zet een vinkje bij Aply to range........... en selecteer aply to all.Dan moet het volgens mij goed komen.Ik zou de lengte van de foto's wel op 10 seconden zetten anders hou je geen ruimte tussen de overgangen over.Ook kun je van te voren random trasition selecteren .Leuk voor de afwisseling tussen de foto's .Ik hoop dat je er wat aan hebt Ik heb het geprobeer d en het ging goed. Succes Laat even weten of het gelukt is