Laden gearchiveerd project

filips.terryn schreef op 25.09.2018 om 18:11 uur

Geachte,

Ik werk sinds enkele weken met Video Pro X10. Heb al verschillende projecten gemaakt met succes. Ik ben nu aan een nieuw project bezig doch wanneer ik dit project ophaal (lees laden) dan wordt slechts 90% geladen maw. ik kan hieraan niet verder werken omdat hij steeds die 10% nog moet inladen. Het windows 'wasmachientje' blijft draaien. Ik moet dan wachten en wachten en blijven wachten doch geen resultaat. Kan iemand mij hierbij helpen ?

Reacties

mi-bo schreef op 25.09.2018 om 18:14 uur

@filips.terryn

Filips.terryn

Misschien een optie start MAGIX video Pro X 10 op als Administrator, en dan het project weer inladen

Mvg

Michael

filips.terryn schreef op 25.09.2018 om 18:29 uur

Beste Michael,

Heb ik zonet geprobeerd doch zonder resultaat, alvast bedankt om mee te denken met mijn probleem !

Filip

mi-bo schreef op 26.09.2018 om 10:32 uur

@filips.terryn

Filip.

Dank voor Uw feedback

Ik weet niet hoe U bestanden opsla via ( opslaan )wordt alles overschreven of ( opslaan in )wordt er elke keer een nieuwe file ( Bak ) aangemaakt.

Heeft U al gekeken via bestand Back-up-project laden ( Ctrl+Shift+O ) of daar eerder opgeslagen file( project ) wel goed te laden zijn.

misschien zit hier het probleem in ( dit heeft te maken met audio ( probleem opgetreden na laatste grote download van Microsoft ( Windows 10 ( 1803 )

Audio op Wave zetten ( optie van MAGIX Support )

Mvg

Michael

filips.terryn schreef op 26.09.2018 om 12:00 uur

Beste Michael,

Ik heb mijn instellingen aangepast (audio op wave gezet) doch geen resultaat. Ik sla mijn bestanden op 'project opslaan in' en deze plaats ik in een nieuwe map welke ik heb gemaakt onder de D schijf (programma draait op de C schijf) Video Pro X projecten - submap en dan de titel van de film. Ik doe dit bij al mijn projecten en heb hierbij nog nooit een probleem gehad.

Michael, kan het misschien te maken hebben omwille van het feit dat ik bij instellingen vorige week de aut.backup functie heb uitgezet ?

Nogmaals mijn oprechte dank !

Mvg,

Filip

mi-bo schreef op 26.09.2018 om 13:06 uur

@filips.terryn

Beste Filip,

Dank voor Uw Feedback.

Dit is best mogelijk ( kan het misschien te maken hebben omwille van het feit dat ik bij instellingen vorige week de aut.backup functie heb uitgezet ?).

Het is wel zo dat automatische backup bij MAGIX video Pro X en "opslaan in " geheel los staan van elkaar.

Maar Als U regelmatig via bestand " opslaan in " hanteer is daar geen mogelijkheid om stappen terug te gaan, of automatische backup weer aanzetten, en dan kijken of daar nog een BAK terug te halen is.

Mvg

Michael

Bol schreef op 26.09.2018 om 15:20 uur

Hallo Filip,

Het uitzetten van "automatisch opslaan" zou uw foutmelding niet hebben kunnen veroorzaken. Zelf heb Ik automatisch opslaan ook uitgeschakeld. Ik sla mijn projecten altijd via "Project opslaan in" op. Ik geef mijn MVP-projectbestanden een vervolgnummer mee, zodat ik altijd weer terug kan vallen op een eerder gemaakt project.

Volgens mij moet je het probleem zoeken in een corrupt MVP projectbestand. Dit bestand bestaat alleen maar uitverwijzingen. Kan het zijn, dat u met een externe harde schijven werkt en / of heeft u een programma crash gehad.

Wat u zou kunnen proberen is, om het MVP-projectbestand te kopiëren naar de map, waar uw filmfragmenten in zijn opgeslagen. Start dan vanuit deze map uw MVP project bestand op met Pro X(10)

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.09.2018, 15:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

filips.terryn schreef op 26.09.2018 om 15:48 uur

Beste Rob,

Bedankt voor uw info, doch de aangeboden oplossing geeft geen soelaas. Bij het ophalen van mijn project blijft hij altijd hangen aan die 90% ! Ik heb nog een vraagje : een BAK bestand is dit een bestand welke Magix automatisch archiveert van het project ? Deze archivering gebeurt om de x minuten, en dit heb ik zoals u afgezet zodat ik van dit project geen 'BAK' bestanden heb.

filips.terryn schreef op 26.09.2018 om 15:52 uur

Beste Michael,

Bedankt alvast, zie tevens mijn opmerking bij Rob.

Mvg,

Filip

Bol schreef op 26.09.2018 om 16:12 uur

Hallo Filip,

Wat je ook nog zo kunnen uitproberen is om Video_Pro_X.ini bestand te verwijderen. In dit INI-bestand worden ook persoonlijke instelling opgeslagen. Na het verwijderen en opstarten van Pro X(10) wordt deze weer automatisch aangemaakt. Let wel even op, dat alles naar de standaard instelling wordt terug gezet.

Ga naar: C:\gebruikers\gebruikernaam\AppData\Roaming\MAGIX\Video_Pro_X10\Video_Pro_X.ini

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.09.2018, 16:14, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 26.09.2018 om 16:31 uur

@filips.terryn

Beste Filip.

Dank voor Uw feedback,sterkte met het zoeken naar de juiste oplossing.

Mvg

Michael

filips.terryn schreef op 26.09.2018 om 16:45 uur

Bedankt voor de info Bob, ik zal dit ook eens proberen.

Mvg

Filip

Bol schreef op 26.09.2018 om 16:47 uur

Succes, maar je mag mij ook Rob noemen. Ik ben soms wel de BOB. 😉

PC -1-

PC -2-

filips.terryn schreef op 26.09.2018 om 16:49 uur

Oh, sorry ROB !

daniel-degreef schreef op 30.10.2018 om 14:47 uur

hallo

is er al een oplossing voor dit probleem ??

ik heb namelijk het zelfde probleem

gr

Bol schreef op 30.10.2018 om 15:04 uur

Hallo Daniel,

Helaas heeft Filip vergeten, hier te vermelden, dat het bij hem ging om een corrupt bestand, die hij had gedownload van het internet en in zijn project had geïmporteerd.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.10.2018, 15:04, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-