Reacties

mi-bo schreef op 25.08.2020 om 17:48 uur

@Rob-Vink1760

Beste Rob,

heeft U de laatste update volgens deze uitleg geïnstalleerd.

https://www.magix.info/nl/forum/10-08-2020-is-een-vernieuwde-versie-van-mfs-uitgebracht--1251298/

En waarom gebruikt U storyboard modus en niet tijdlijn modus gezien U met geluid werkt.

Dit probleem ken ik niet

"Verder valt mij op dat delen van het overgangen menu nog in het Duits staan."

bij mij staat alles netjes in het Nederlands.

Sc6

M.vr.gr

Michael Forum Moderator

Bol schreef op 25.08.2020 om 18:16 uur

Hallo Rob,

Dit is het forum voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support.

Ik heb ook uw geluidsprobleem kunnen reproduceren. Als ik het luidsprekertje uitschakel, dan blijf je het geluid horen. Dit is waarschijnlijk een BUG in het programma.

Ook zie ik, dat er in overgangen menu gedeeltelijk nog in het Duits staat. Dit is ook een BUG.

Succes,

Rob Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 25.08.2020, 18:17, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 25.08.2020 om 18:51 uur

@Rob-Vink1760

Beste Rob.

De problemen die U aan heeft gegeven gezien U met storyboard modus werkt zijn enkele programmeur foutjes.

Als U via tijdlijn modus werkt heeft U het probleem niet,en kunt U geluid zachter en harder zetten..

sc6

M.vr.gr

Michael

 

Rob-Vink1760 schreef op 25.08.2020 om 19:00 uur

Ik heb de update geïnstalleerd toen er een melding kwam bij het starten van het programma.

gewoon eerst gedownload en vervolgens op de installatieknop gedrukt.

Verder weet ik dat je in de tijdlijn modus het geluid zachter kunt zetten. Maar ik wijs op een fout in het programma. En dat hoort volgens mij opgelost te worden.

Bol schreef op 25.08.2020 om 19:03 uur

Hallo Rob,

Ik ben het helemaal met u eens. Alleen wij kunnen als forumleden hier niets aan doen. U kunt dit zelf kenbaar maken bij Magix Support. https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 25.08.2020, 19:04, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rob-Vink1760 schreef op 25.08.2020 om 19:12 uur

Ga ik doen

Bol schreef op 25.08.2020 om 19:13 uur

Hallo Rob,

Nog even dit. Het is aan een gebruiker en niet aan forumleden, hoe u het programma wilt gebruiken. Tijdlijn of Storyboardmodus.

Laat het forum weten wat de reactie van Magix Support is.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 25.08.2020, 19:15, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rob-Vink1760 schreef op 25.08.2020 om 19:30 uur

Je hoort van mij