krijg programma niet meer open

Benny-Vandermeeren schreef op 15.09.2021 om 17:20 uur

dank zij de reactie door ctrl-shift- esc in te drukken kan ik video de luxe nu wel sluiten maar opstarten lukt nog steeds niet,

kreeg wel eerst een aankondiging te zien voor een upgrade video deluxe 22 maar verder niets meer

Reacties

mi-bo schreef op 15.09.2021 om 17:54 uur

@Benny-Vandermeeren

Beste Benny.

U schrijft " kreeg wel eerst een aankondiging te zien voor een upgrade video deluxe 22 maar verder niets meer"

Dit zal een aankondiging zijn van MAGIX dat er een nieuwe versie is van MVDL 2022.

Welke versie van MAGIX vdl heeft U nu.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Benny-Vandermeeren schreef op 15.09.2021 om 18:19 uur

Video deluxe 2017 is dat het probleem?

 

Bol schreef op 15.09.2021 om 18:36 uur

@Benny-Vandermeeren

Hallo Benny,

Het is niet de bedoeling om weer een nieuwe topic aan te maken. Omdat uw eerdere topic nog niet geheel is opgelost, is het beste om in uw eerdere topic verder te gaan. Zo houden wij dit forum overzichtelijk en schoon.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Gewijzigd i.v.m. verwijdering van een stukje tekst, dat niet zakendoende was. Sorry voor het ongemak.

Laatst gewijzigd door Bol op 15.09.2021, 19:49, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 15.09.2021 om 19:01 uur

@Benny-Vandermeeren

Hallo Benny,

Ga eens naar:

  • https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht)
  • Mijn account / Mijn producten of uw updategarantie datum is verlopen.
  • Zo niet, dan kunt Video Deluxe 2022 installeren.
  • Als uw updategarantie datum wel is verlopen, dan is dit gewoon een reclame uiting

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-