Krijg MMM 64 Bit niet meer geïnstalleerd

Fred-B schreef op 02.09.2020 om 16:46 uur

Beste Forum

Ik krijg MMM 2021 64 Bit niet meer geïnstalleerd op mijn PC. Nadat ik MMM 2021 64 Bit verwijderd heb van mijn PC vanwege het feit dat bij de laatste update al mijn VST weg waren, lukt het mij niet meer om de versie opnieuw te installeren. Op het moment dat ik op de site van MMM bij mijn producten MMM de versie heb gedownload, krijg ik een melding dat ik MMM moet verwijderen. als ik dat doe lukt het mij niet meer om de nieuwe download te instaleren. Weet iemand hoe ik MMM 2021 64 Bit weer op mijn PC krijg?

Alvast bedankt

Fred-B

 

Reacties

mi-bo schreef op 02.09.2020 om 17:01 uur

@Fred-B

Beste Fred.

Ga naar magix.com dan muziek Download de Free versie als het dan is geïnstalleerd kunt U rechts via account de Prem versie installeren.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Forum Moderator

Fred-B schreef op 02.09.2020 om 18:34 uur

Beste Michael,

Ik heb de Free versie gedownload, daarna komt er een melding dat bestanden worden geinstaleerd Daarna een melding MMM verwijderen. Hierbij gaat het dan fout. Want als ik het weer gaat verwijderen staat het er niet op. Vreemd. Als ik het toch ga verwijderen krijg ik een melding dat de opgegeven account al bestaat. En dan loopt het vast

Bol schreef op 02.09.2020 om 18:34 uur

Hallo Fred,

Dit is het forum voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support. U kunt altijd uw probleem voorleggen aan Magix https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/ . Maar voordat u dit doet zou u eerst het onderstaande kunnen proberen.

U hebt MMM 2021 64bits versie 29.0.2.17 eens eerder verwijderd van uw PC. Probeer MMM 2021 nog eens volledig te verwijderen met: https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17588/windows-fix-problems-that-block-programs-being-installed-or-removed


Nadat u alles is verwijderd dat betrekking had op Music Maker, start uw PC opnieuw op. Download MMM 2021 vanaf https://www.magix.com/nl/muziek/music-maker/technische-gegevens/#c1228127 en installeer MMM 2021 opnieuw en log in met uw emailadres.

Volgens mij heeft Magix onthouden welke MMM programma u reeds eerder heeft geactiveerd en geïnstalleerd en worden dan automatisch herkend.

Succes,

Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 02.09.2020 om 18:51 uur

@Fred-B

Beste Fred.

Dank voor Uw Feedback.

Op het moment dat verwijderen kwam was er ook een mogelijkheid om de oudere versie te laten staan.

Maar er is al een uitgebreid antwoord gegeven door een ander.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Fred-B schreef op 02.09.2020 om 18:54 uur

Beste Michael,

De keuze om de oudere versie te laten staan was er niet. Vind het echt vreemd. Denk dat ik de helpdesk van Magix ga benaderen. MMM staat niet meer op mijn PC en toch moet ik het verwijderen bij installatie. In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Fred-B schreef op 02.09.2020 om 20:21 uur

Ik Heb bovenstaande allemaal gedaan. Tot op heden lukt het nog steeds niet om MMM 2021 64 bit te installeren. Windows Update gedaan. Deze link werkt niet. https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17588/windows-fix-problems-that-block-programs-being-installed-or-removed. Misschien maar weer eerst de oude versie installeren. ???

Bol schreef op 02.09.2020 om 20:35 uur

Hallo Fred,

Bij mij werkt deze link wel. https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17588/windows-fix-problems-that-block-programs-being-installed-or-removed

U moet op downloaden klikken en dan dat programma opstarten.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 02.09.2020, 20:38, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Fred-B schreef op 02.09.2020 om 22:01 uur

Krijg deze Melding 404 - File or directory not found.. Ik heb de oude versie van MMM opnieuw geïnstalleerd en dat lukte. Nu vanuit mijn producten de aangeschafte versie gedownload. Maar na het instaleren krijg ik opnieuw de melding Verwijderen. Ik krijg niet de meldingen zoals eerder beschreven in dit forum hoe je MMM 2021 64 Bit kan instaleren. Oude MMM vanaf CD geïnstalleerd. Nieuwe versie heb ik niet op cd staan

Bol schreef op 02.09.2020 om 22:30 uur

Hallo Fred,

Tot mijn eigen frustratie moet ik constateren, dat ik u niet verder kan helpen. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Ik zou zeggen neem contact op met Magix Support.

Groet,

Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 02.09.2020 om 22:40 uur

@Fred-B

Beste Fred.

U schrijft dat U mmm2020 op de Pc heeft gezet via een dvd dat is een 32 bits versie (dan nog even terug komend op mijn eerste antwoord in vervlogen jaren een laptop van fl 3000.00 gekocht dat was 32bits en een 7200 toeren schijf ook 32 bits en daar werkt nog steeds mmm2020 Prem op).

Nu gaat U zoals ik eerder heb omschreven naar magix.com, (niet naar mijn producten gaan) dan optie muziek en vandaar uit installeer U de Free versie, dan krijgt U op een gegeven moment de keus overschrijven of niet dan klikt U niet overschrijven aan en wordt de Free versie mmm2021 geinstalleerd.

En als icoon van MMM 64 bits te zien is op bureaublad klikt U dit open aan de rechterzijde boven op icoon klikken (aanmelden in de store )en Uw email adres invoeren.

In scherm Start MusicMaker klik daar MAGIX -account aan en Dan kan het zijn dat toegezonden serienummer moet worden geïnstalleerd en op activeren klikken.

Dan moet het gaan werken.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

 

Fred-B schreef op 03.09.2020 om 12:07 uur

 

Beste Michael,

Helaas. Ik doe alles wat jullie hierboven vermelden. Maar na de installatie van de bestanden krijg ik de melding Music Maker (64-Bit) van uw computer verwijderen.

mi-bo schreef op 03.09.2020 om 12:37 uur

@Fred-B

Beste Fred,

Even een klein foutje recht zetten,

Dit was niet voor U bedoelt

"(dan nog even terug komend op mijn eerste antwoord in vervlogen jaren een laptop van fl 3000.00 gekocht dat was 32bits en een 7200 toeren schijf ook 32 bits en daar werkt nog steeds mmm2020 Prem op). "

maar voor Erwin-Oeyen ook een MAGIX gebruiker die problemen heeft met MMM 2021.

Ja, zoals al eerder is omschreven via

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17588/windows-fix-problems-that-block-programs-being-installed-or-removed "

alles wat met MMM 2021 te maken heeft verwijderen.

Maar nu de vraag na alle reacties, gaat het over de Free versie of de Prem versie van MMM 2021.

En welke versie had U dan op de Pc staan, Dan nog een vraag heeft U een X64 of X32 Machine.

een reactie is welkom.

M.vr.gr

Michael ( FM )

Fred-B schreef op 03.09.2020 om 13:07 uur

Beste Michael,

Ik heb zelf de Prem versie 2021 64 bit. Mijn PC is een Lenovo Intel(R)core i7-8700 CPU met 32 GB werkgeheugen/ 64-bits besturingssysteem, x64-processor. Toen ik de aankoop deed van de MMM 64 Bit versie ging het instaleren prima. Ik had deze ook naast mijn oude versie geïnstalleerd. Na de laatste update is het fout gegaan. Mijn VST waren weg en ook Ozone 8. Ik heb toen met Revo Uninstaller Pro MMM 2021 Prem verwijderd om het opnieuw te instaleren. en dat lukt niet omdat, zodra het begint te laden ik de melding krijg dat ik het moet verwijderen. Misschien dat er inderdaad dan nog delen van het bestand op mijn PC staan. Maar volgens Revo is alles eraf. Ik heb Magix Helpdesk gemaild. Hoop op een goed antwoord. Oude versie heb ik gewoon weer kunnen installeren. en deze werkt ook. Maar ja heb de 64 Bit aangeschaft en is na mijn inziens ook beter. Het werkte prima, ook met de VST Plugins. Het zal heus wel goed komen. geduld is hierin wel van belang.

Bedankt in ieder geval voor het meedenken.

Grt. Fred

mi-bo schreef op 03.09.2020 om 13:38 uur

@Fred-B

Beste Fred.

Dank voor Uw feedback.

Laten we rustig afwachten wat het resultaat is van MAGIX support.

M.vr.gr.

Michael