Krijg Magix Music Maker Premium niet meer opgestart

Geroni-Damani schreef op 20.08.2014 om 17:36 uur

Geachte

Ik krijg Magix Music Maker niet meer opgestart, ik krijg de foutmelding 06 (zie afbeelding voor deze foutmelding).

Bij deze ook de vraag wanneer ik Music Maker opnieuw zou installeren ben ik dan de soundpools kwijt die ik mee heb gekregen bij de aanschaf van Magix Music Maker? Dit was een gratis pakket van soundpools, het juiste aantal weet ik niet meer.

Ik gebruik Windows 7
 

Mvg Gery Daelemans      

 

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 20.08.2014 om 19:42 uur

Beste Gery,

Deze foutmelding kan verschillende oorzaken hebben. 

Lees dit eens op de Magixsite. Hier moet je wel inloggen. https://support2.magix.com/customer/nl/node/13

 

RiViS schreef op 20.08.2014 om 22:59 uur

Hallo Gery,

Even ter aanvulling: Mocht je de soundpools niet meer kunnen vinden in je downloadmap: Magix heeft ze ws hier geplaatst:  Users/ Openbaar/ Documenten/ MAGIX/ Common/ Soundpools/ ... en dan verder de adviezen van Rob volgen.

Mocht je ze daar óók niet aantreffen: rechtsklik dan op een van de loops uit de soundpool en kies vervolgens Eigenschappen, daar vind je de locatie.

groet,

Rijk

Voormalige gebruiker schreef op 20.08.2014 om 23:06 uur

Hallo Gery,

Even ter aanvulling: Mocht je de soundpools niet meer kunnen vinden in je downloadmap: Magix heeft ze ws hier geplaatst:  Users/ Openbaar/ Documenten/ MAGIX/ Common/ Soundpools/ ... en dan verder de adviezen van Rob volgen.

Mocht je ze daar óók niet aantreffen: rechtsklik dan op een van de loops uit de soundpool en kies vervolgens Eigenschappen, daar vind je de locatie.

groet,

Rijk

Rijk, bedankt voor de aanvulling. gr. Rob