Krijg een foutcode 24

Jan-Verwulgen schreef op 29.10.2021 om 16:41 uur

Krijg foutcode 24 terwijl mijn e-mailadres wel juist is ingevoerd maar toch zegt het programma dat het serienummer van mijn disk reeds is gebruikt voor een ander e-mailadres.

Als ik het nakijk in mijn gegevens zie ik een e-mailadres met een ♥ in. Hoe is dat daar gekomen en hoe kan ik dit opgelost krijgen?

Het lukt niet om mijn e-mailadres eenvoudig te wijzigen. Als ik dat doe krijg ik een hele string van karakters (die niks met mijn e-mailadres te maken hebben)

Reacties

Bol schreef op 29.10.2021 om 18:07 uur

@Jan-Verwulgen

Hallo Jan,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat geheel los van Magix Support.

.....Als ik het nakijk in mijn gegevens zie ik een e-mailadres met een ♥ in. Hoe is dat daar gekomen en hoe kan ik dit opgelost krijgen?....

Dit is eenvoudig op te lossen, door het emailadres met een hartje te verwijderen en het juiste emailadres in te typen.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jan-Verwulgen schreef op 30.10.2021 om 04:44 uur

Beste Rob

 

Zo simpel blijkt het helemaal niet te zijn.

Als ik naar registraties kijk op mijn echt e-mailadres zijn er geen.

Wanneer ik tracht op mijn account het mailadres te wijzigen naar dat met het hartje dan neemt hij dat mailadres niet aan en maakt er iets van @xn-skynet....be van. Terwijl het @skynet.be moet zijn.

Ik denk dat ik een reset van het serienummer (van mijn originele CD - gekocht op 25/10/21) nodig heb.

Het is de eerste keer dat ik de CD gebruik en het loopt helemaal fout. Niks werkt en dat stelt me danig teleur!!!

Ik had wel wat anders verwacht van MAGIX

Heb veel goesting om het hele zootje gewoon terug te sturen.

Ik heb vanmorgen een e-mail gestuurd naar de shop@magix om hulp te vragen en wacht even af wat hun reactie is!

 

Bol schreef op 30.10.2021 om 13:19 uur

@Jan-Verwulgen

Hallo Jan,

U hoeft volgens mij niet in uw account het emailadres te wijzigen.

Probeer eens het volgende:

  • Ga naar: Hulp / Programma deactiveren
  • Start nu Red u Video opnieuw op
  • registreer en activeer RUV met het juiste emailadres en serienummer

Als u uw serienummer niet meer weet, doe dan het volgende:

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jan-Verwulgen schreef op 30.10.2021 om 15:24 uur

Beste Rob

Bedankt voor alle moeite en de goed bedoelde tips. Maar tot mijn spijt moet ik zeggen dat er niks werkt.

Ik geraak bij de opstart van het programma niet voorbij het venster met de registratie (waar de PC zegt dat het serienummer reeds in gebruik is).

Ik kan dus helemaal niet aan de hulpfunctie. En ik vraag me echt af hoe dat hartje, wat ik 1 keer heb zien staan, daar is kunnen komen. Je moet de ALT-toets samen met de 3 op het numeriek klavier intoetsen om dat symbool ♥ te creëren (op een AZERTY-klavier), maar nergens in mijn gegevens zit een 3, laat staan de ALT-toets???

En bovendien, wanneer ik mijn account overloop zie ik dat er wel degelijk een account is met het juiste mailadres maar dat daarop geen enkel programma is geregistreerd.

Het serienummer heb ik want ik heb een originele CD (pas aangekocht). Maar wat ben ik daarmee?

Zoals eerder gezegd zal de e-shop van Magix het voor me moeten oplossen want anders stuur ik het pakket retour!!!

Groetjes,

Jan Verwulgen

Bol schreef op 30.10.2021 om 15:37 uur

Hallo Jan,

Het is jammer te moeten lezen, dat ik u al moderator / forumlid niet verder heb kunnen helpen. Daarom mijn advies: stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar u probleem voor. Vergeet niet uw serienummer en aankoopbonnummer te vermelden.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jan-Verwulgen schreef op 30.10.2021 om 16:00 uur

Dag Rob

Da's ook helemaal jou schuld niet dat je niet kan helpen.

Ik vraag me echt af wat ik fout zou kunnen gedaan hebben maar, zoveel is zeker, het werkt niet. En ik zal je tip zeker opvolgen om via "infoservice" te passeren voor hulp!!!

Nogmaals dank!

Jan