Reacties

mi-bo schreef op 20.01.2022 om 15:52 uur

@hermanw

Beste Herman.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Gezien U vandaag met een nieuw account reageer, had U eerder een ander account, dat wel bekend is bij MAGIX.

Als U dit gebruikt, zal het probleem over zijn.

Stuur een mail naar infoservice@magix.net

Met vermelding van serienummer en product.(MOA of MOW)

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

hermanw schreef op 21.01.2022 om 14:20 uur

Beste Michael.

ik heb dit account al vanaf 2010, het wachtwoord is altijd opgeslagen en stond in de instellingen van mijn computer .

ik kan het email wachtwoord ook nu niet veranderen, er staat niet onder wachtwoord vergeten, je kan alleen het Magix inlog wachtwoord veranderen.

En dan stuur je als oplossing, stuur een email naar infoservice@magix.net

M.v.G Herman

mi-bo schreef op 21.01.2022 om 14:30 uur

@hermanw

Beste Herman.

Heeft U al een mailtje naar infoservice@magix.net

gestuurd, alleen zij kunnen kijken wat er aan de hand is.

Ook betaling gegevens mee sturen.

Aanvulling, net een van mijn emailadressen via

https://webmail.magix-online.com

geopend, geen storingen onder vonden.

Heeft U eens geprobeerd om alles netjes in te typen.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

2x Wijziging aangebracht i.v.m met meer info

Bol schreef op 21.01.2022 om 16:04 uur

@hermanw

Hallo Herman,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support

U schrijft, dat u al vanaf 2010 dit account hebt. Als ik uw accountgegevens bekijkt, dan bent u met dit account sinds 20-01-2022 actief. Anders had hier de datum gestaan bv.: 01-01-2010 dit is niet het geval. Waarschijnlijk hebt u toch ooit een andere account, met een ander e-mailadres aangemaakt.

Maart 2020 is Magix Nederland en met de daar bijbehorende Magix Support ondergebracht bij Magix Duitsland. De juiste manier om met Magix in contact te komen, is om een persoonlijke ticket aan Magix Support. Zie: Hoe neem ik contact op met de technische support? Het advies, dat u gekregen heb om een mailtje te sturen aan infoservice@magix.net kan ook, want dan wordt er ook voor een ticket aangemaakt en daar krijgt u dan een melding van. U krijgt hier altijd antwoord op. Dit kan tussen 1-5 dagen duren voordat u een antwoord terugkrijgt.

Omdat dit een forum voor en door forumleden is, kunnen wij als moderators niet in verband wegens privacy niet bij uw persoonlijke gegevens.

Als u het nog niet gedaan, is advies, neem contact op met Magix Support

Met vriendelijke groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005
 

 

Laatst gewijzigd door Bol op 21.01.2022, 16:05, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hermanw schreef op 02.02.2022 om 14:18 uur

Beste meedenkers,

er is dus niets opgelost het is nog steeds. Op de site waar je je e-mail kunt controleren email HIPPO

blijkt mijn e-mail adres niet (verifieerbaar) 😕😕😕 ( dat betekend niet in gebruik!!! )

En voor Rob dat is de datum dat ik voor het eerst het Forum heb bezocht. ( account bij Magix )

MvG Herman

mi-bo schreef op 02.02.2022 om 14:28 uur

@hermanw

Beste Herman,

dit is een vreemd bericht, zie hieronder heeft U aangegeven dat probleem was opgelost

 

hermanw schreef op 21.01.2022 om 14:20 uur

Blijf gezond

M.vr.gr

michael

Bol schreef op 02.02.2022 om 18:26 uur

@hermanw

Hallo Herman,

...En voor Rob dat is de datum dat ik voor het eerst het Forum heb bezocht. (account bij Magix)....

Ik weet het niet meer of er 2010 al verplicht was om uw Magix programma te registreren bij Magix Duitsland. Maar ik dacht van wel en volgens mij hebt u toen ook al een account aan moeten maken. Log eens met uw inloggegevens en kijk eens wat er bij: Mijn account / Mijn producten staat. Als het goed is staat daar u website programma. Zie: Waar kan ik mijn serienummer vinden?

Op dit forum proberen forumleden elkander te helpen. Maar u moet toch echt via een ticket contact opnemen met Magix Support. Zie: Hoe neem ik contact op met de technische support?

Nogmaals wij als moderators kunnen niet bij uw persoonlijke gegevens.

Met vriendelijke groet,

Rob (Moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 02.02.2022, 18:42, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-