Reacties

Bol schreef op 13.09.2021 om 15:55 uur

@Flapinsky

Hallo Dick,

Welke Video Deluxe versie hebt u op uw PC geïnstalleerd staan?

Bij zo'n foutmeldingen geef ik meestal het advies om het programma opnieuw te installeren. Zie https://www.magix.info/nl/support/artikel/video-deluxe-opnieuw-installeren--667/

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 13.09.2021, 15:58, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Flapinsky schreef op 14.09.2021 om 10:48 uur

Dag Rob, soms heb ik de neiging de hele boel uit het raam te gooien. Oud systeem, draaiende wieltjes met 'even geduld a.u.b.'

Gisteren, na het verzenden van mijn probleem, heb ik willekeurig op wat knoppen bij Magix gedrukt omdat ik toch al de wanhoop nabij was. Het werkte toch al niet meer.

Links boven, naast de tijdsaanduiding, - de drie streepjes- aangeklikt te hebben, verscheen er een nieuw venster. Met onderaan 'performance' aangeklikt te hebben verscheen er een venstertje met drie 'mogelijkheden'. Twee daarvan waren aangevinkt, de derde 'effecten deactiveren' niet.

Toen ik deze aanvinkte was alle leed die het leven van de laatste tijd zo moeilijk maakte ineens verdwenen. Maar ik heb dit zelf nooit uitgevinkt.

Ik kan weer monteren.

 

groet, Dick.

komt er ooit een versie voor Apple?

Bol schreef op 14.09.2021 om 15:23 uur

@Flapinsky

Hallo Dick,

Om bij uw laatste vraag te beginnen. Of er ooit nog een Apple versie komt, dat denk ik van niet. Maar zeg nooit nooit. Via Boot Camp zou dat wel kunnen. Lees deze link: https://www.magix.com/gb/magazine/common/use-windows-programs-mac/

....Links boven, naast de tijdsaanduiding, - de drie streepjes- aangeklikt te hebben, verscheen er een nieuw venster. Met onderaan 'performance' aangeklikt te hebben verscheen er een venstertje met drie 'mogelijkheden'. Twee daarvan waren aangevinkt, de derde 'effecten deactiveren' niet.....

Als u bij Effecten deactiveren een vinkje plaatst, dan deactiveert u alle effecten die u tijdens het monteren hebt gebruikt. Dat is ook de rede, dat deze standaard niet aangevinkt staat.

Daarom was mijn advies om VDL opnieuw te installeren, zodat u ook deze niet hoeft te deactiveren en optimaal gebruik kan maken van VDL 2022.

Zijn er nog vragen laat het dan weten.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Flapinsky schreef op 15.09.2021 om 11:28 uur

Dag Rob,

Het ging even goed. Ik monteer al jaren films met Magix. Alleen de laatste tijd gaat het ronduit beroerd. Ik ben bezig met een film en zou die af willen maken omdat er heel veel tijd inzit. Daarna gaat deze computer het raam uit (te oud in deze moderne tijd)

Maar hoe zet ik Magix opnieuw op deze computer? Volgens mij is het jaren geleden on-line erop gezet en of ik de inlogcode's e.d. nog weet, weet ik zo niet meer.

Nu heb ik bij het monteren een stuk 'geen geluid' tussen 19.20 en 19.55. Wat ik er ook neerzet, muziek of filmfragmenten, niets geeft meer geluid. En eronder staat helemaal niets. Ook als ik de fragmenten van balk verander is er geen geluid. Voor 19.20 is geluid en na 19.55 ook. RA ra ra.

 

groet, dick

Bol schreef op 16.09.2021 om 15:53 uur

@Flapinsky

Hallo Dick,

....Maar hoe zet ik Magix opnieuw op deze computer? Volgens mij is het jaren geleden on-line erop gezet en of ik de inlogcodes e.d. nog weet, weet ik zo niet mee....

Dit is heel eenvoudig. Ga naar:

Mocht u de inloggegevens toch vergeten zijn, stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net en vermeldt hierin uw P3-serienummer.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Flapinsky schreef op 21.09.2021 om 14:11 uur

Dag Rob,

 

Ik heb Magix opnieuw geïnstalleerd. Het volgende probleem is dat bij elk videofragment een uitbreidingspakket moet worden aangevraagd. En opnieuw en opnieuw en opnieuw. Ik zie ook dat ik niet de enige ben die hier tegenaan loopt. Het komt op mij over als een soort van dwang om vooral het allernieuwste softwarepakket van Magix te moeten aanschaffen. Doe je dit niet dan ben je in het vervolg niet méér met videobewerking bezig maar uitsluitend met het oplossen van problemen die zich in de oudere versies van Magix voordoen. Waarom heeft Magix überhaupt deze aanpassing voor oudere versies gedaan?

Wie heeft ook problemen met de oudere versies?????????????????

Knoppen die niet meer werken. Geluid dat niet meer te horen is? etc. etc. etc.

Bol schreef op 21.09.2021 om 19:42 uur

@Flapinsky

Hallo Dick,

....Het volgende probleem is dat bij elk videofragment een uitbreidingspakket moet worden aangevraagd....

Omdat wij in deze topic zijn uitgegaan van VDL 2021 of 2022 heb ik niet de juiste oplossing kunnen aanbieden.

Zie voor een eventuele oplossing dit antwoord. https://www.magix.info/nl/forum/geen-geluid--1283186/#ca1707237

Lees dan geen Pro X8 of 9 maar uw versie uit 2018

Met vriendelijk groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 21.09.2021, 19:44, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-