Reacties

mi-bo schreef op 15.11.2020 om 15:59 uur

@ronkreike

Beste,

kijk eens naar deze PNG geef aan de bovenkant wat geel/oranje is de lengte aan, en dit zal blijven afspelen tot dat het wordt gestopt. m.a.w alles wat binnen de geel /oranje streep staat blijft afspelen.

Dit kan uiteraard ook ergens anders zijn

Sc6

M.vr.gr

Michael/ Forum Moderator

 

Wijziging aangebracht i.v.m. meer info

Bol schreef op 15.11.2020 om 17:07 uur

Hallo Ron,

Probeer eens het volgende:

  • Druk op "F4"
  • Ga naar: Bestand / programma instellingen / Programma-instellingen.....

Succes,

Rob (moderator / forumlid)

Aanvulling 15-11-2020 om 17:52uur

Aanvulling 15-11-2020 om 21:48uur

Misschien is dit ook voor u wat. Zelf vind ik het prettig, dat wanneer ik het afspelen onderbreekt de afspeelmarker niet steeds terugspringt naar het begin maar stopt op de actuele afspeelpositie. Standaard is dit niet aangevinkt. Ga naar de programma-instellingen en klik op het tabblad Algemeen en zet een vinkje bij: spatiebalk stopt op de actuele afspeelpositie.

Laatst gewijzigd door Bol op 15.11.2020, 21:48, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 15.11.2020 om 17:57 uur

@ronkreike

Beste Ron,

een toevoeging op mijn antwoord van 15.59 uur

dit moet wel geactiveerd zijn anders is het niet mogelijk

Sc6

Michael

ronkreike schreef op 28.12.2020 om 06:34 uur

Ja, m'n dank voor de informatie. Dat knopje om loops in herhaling te kunnen beluisteren had ik nog nooit gebruikt, ik vond het wel handig dat de mmm automatisch de herhaling afspeelde...

 

mi-bo schreef op 28.12.2020 om 09:25 uur

@ronkreike

Beste Ron.

 

Dit is een positief bericht,dat U het knopje heeft gevonden,en het heeft kunnen gebruiken.

Veel plezier met het maken van Uw muziek compilatie(s).

Sc6

M.vr.gr

Michael