kan website niet publiceren

elize-vanmaarseveen schreef op 23.06.2020 om 20:27 uur

Ik heb al een tijdje mijn website niet bijgewerkt ivm verhuizing etc. Nu wil ik mijn nieuwe adres aanpassen, maar krijg ik steeds de melding: kan de filter om dit bestand mee te importeren niet vinden.

Ik heb niet eerder dit probleem gehad, altijd gewoon kunnen publiceren, van alles geprobeerd maar het lukt me niet. Enig idee hoe of wat dit kan veroorzaken? Bedankt, Elize

Ik werk met webdesigner premium en windows 10

Reacties

mi-bo schreef op 23.06.2020 om 21:10 uur

@elize-vanmaarseveen

Beste Elize,

misschien heeft u iets aan deze Tutorial

https://www.magix.info/nl/tutorials/webdesigner-wordt-niet-goed-weergegeven--1134825/

wordt het wel goed weergegeven via Preview huidige internet pagina

M.vr.gr

Michael

elize-vanmaarseveen schreef op 24.06.2020 om 13:51 uur

Bedankt Michael. maar bij de preview krijg ik dezelfde boodschap. Ik heb de website hiervoor wel gewoon kunnen updaten.

mi-bo schreef op 24.06.2020 om 13:59 uur

@elize-vanmaarseveen

Beste Elize.

Gezien MAGIX uw webhosting is is de upgrade betaald en ook de domeinnaam apart.

Welke versie gebruikt U nu,de laaste upgrade is versie 17.

M.vr.gr

Michael

 

 

elize-vanmaarseveen schreef op 24.06.2020 om 20:45 uur

Hallo Michael,

Ik heb deze uitvoering van de web designer premium in 2017 gekocht, ik heb niet de upgrade van versie 17

vr.gr. Elize

 

mi-bo schreef op 24.06.2020 om 21:05 uur

@elize-vanmaarseveen

Beste Elize,

vermoedelijk zal Uw Ontwerp galery niet meer werken en kunt U via online ook geen extra's meer downloaden klopt dit.

M.vr.gr

Michael

elize-vanmaarseveen schreef op 25.06.2020 om 12:17 uur

Hallo Michael,

Ja, dat klopt, heb ik net even uitgeprobeerd. Betekent dat dan ook dat ik wijzigingen niet meer kan publiceren?

Vr.gr. Elize

 

 

 

mi-bo schreef op 25.06.2020 om 12:26 uur

@elize-vanmaarseveen

Beste Elize.

Dat klopt.

M.vr.Gr.

Michael

mi-bo schreef op 25.06.2020 om 12:56 uur

@elize-vanmaarseveen

Beste Elize.

Een optie ga naar magix.com web,klik dan MAGIX Webdesigner Prem aan ,dan upgrade en voor € 59.99 is Uw programma weer up to date inclusief de M hosting (2 Gb geheugen)en kan U zonder problemen Uw Website veranderen.

M.vr.Gr

Michael

elize-vanmaarseveen schreef op 25.06.2020 om 20:40 uur

Beste Michael,

Dat vertellen ze bij Magix er niet bij, dat je na 2 jaar weer een upgrade a € 59,99 moet doen.

Vind ik heel vervelend.

Bedankt in ieder geval voor heet meedenken!

Vriendelijke groet, Elize

 

 

mi-bo schreef op 25.06.2020 om 21:45 uur

@elize-vanmaarseveen

Beste Elize.

Dank voor Uw feedback

Dat is vanaf 2016 zo bij MAGIX.

De versies van voor 2016 was het niet zo .

Sc6.

M.vr.gr

Michael

 

BeRo schreef op 25.06.2020 om 23:53 uur

@elize-vanmaarseveen

[...] Betekent dat dan ook dat ik wijzigingen niet meer kan publiceren? [...]

Ik geloof dat jij je site goed kan publiceren. Godzijdank hangt het niet af van een upgrade.

Het is waar dat je zonder de betaalde update geen toegang hebt tot de online inhoudscatalogus. Alle andere functies van het programma blijven in ieder geval 100% behouden.
Natuurlijk kan het geen kwaad om het programma te actualiseren. Maar het is niet absoluut noodzakelijk.

Het probleem met het niet gevonden filter is helaas niet nieuw. Maar er zijn oplossingen voor. De Magix Support publiceerde er vorig jaar een kleine tutorial over. (klick)

Probeer het maar eens, met een beetje geluk wordt je probleem achteraf opgelost. 😊

Veel succes.

Auf den Tag genau gehen heute, am 14.08.2021, 10 Jahre online Support für die Community zu Ende.
Ich freue mich auf eine neue, berufliche Herausforderung, die sich gerade ergeben hat. Leider bleibt dann keine Zeit mehr für die Community übrig, aber Ihr seid bei den aktiven Mitgliedern in besten Händen.
Sicher schaue ich auch ab und zu nochmal rein... 🤓

elize-vanmaarseveen schreef op 27.06.2020 om 16:22 uur

Hallo BeRo,

Ik heb je oplossing geprobeerd met inloggen :uitvoeren als administrator en dat is gelukt!

Erg bedankt voor het meedenken en het aandragen van de oplossing!

Hartelijke groet, Elize