Reacties

Bol schreef op 23.03.2023 om 18:58 uur

@Stig-Jacobs

Hallo Stig,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Schakelt uw computer uit en start uw computer na 30 sec. weer opnieuw op. Start daarna MMM64 op.

Succes,

Rob (forum moderator)

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Stig-Jacobs schreef op 23.03.2023 om 19:07 uur

Dag Rob, bedankt voor je reactie. Dit geeft helaas geen oplossing. Grts Stig

Bol schreef op 23.03.2023 om 21:23 uur

@Stig-Jacobs

Hallo Stig,

U bent het twee forumlid die dit probleem hebt, maar die werkt onder Windows 11 en u nog onder Windows 10. Misschien is dit wel voor u wel de oplossing. Zie: Installatie/De-installatie (magix.info)

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 23.03.2023, 21:26, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Stig-Jacobs schreef op 24.03.2023 om 13:16 uur

Dag Bol, alvast bedankt voor je mogelijke oplossing. Helaas heeft dit ook geen oplossing gegeven. Het logo blijft laden zodat ik niet aan het vakje om het serienr in te vullen kan klikken.

Bol schreef op 24.03.2023 om 14:50 uur

@Stig-Jacobs

Hallo Stig,

Misschien is dit de oplossing. Niet wetende wat uw computerconfiguratie is. Maar het kan ook zijn, dat uw Videokaartdrivers niet meer up-tot-date is. Als u een Nvidiakaart hebt, ga dan naar: Official Drivers | NVIDIA en kijk of u de laatste drijvers hebt. Als u een Intel Processor hebt kunt ook eens bekijken of de Inteldrivers nog up-to-date zijn. Zie: Download Intel Drivers and Software

Het kan ook zijn, dat u de laatste Visual C++ Redistributable voor Visual Studio 2015-2022 moet updaten??

Download en installeer alleen vc_redist.X86.exe en vc_redist.X64.exe versie vanaf:  Visual Studio 2015, 2017, 2019, and 2022

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 24.03.2023, 15:24, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

BenediktV schreef op 03.05.2023 om 19:17 uur

Ik heb dit probleem ook. De support raadde aan om de programma instellingen te resetten maar dat heeft ook niet geholpen. Ik wacht nog op een antwoord voor verdere suggesties om dit probleem op te lossen.

Een update van 'vc_redist.X86.exe en vc_redist.X64.exe' heeft ook niet geholpen.

Bol schreef op 04.05.2023 om 13:00 uur

@BenediktV

Hallo Benedikt,

Wat u zou kunnen proberen, is om het MusicMaker.ini bestand te verwijderen. Bij het verwijderen van het INI bestand, wordt Music Maker ook op de standaardwaarden teruggezet en eventuele configuratiefouten hersteld. Bij het opstarten van Music Maker wordt het INI bestand automatisch weer aangemaakt.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 04.05.2023, 15:11, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

BenediktV schreef op 05.05.2023 om 08:35 uur

Bedankt Rob voor je reactie,

Ik heb via de support een andere weg gevonden om dit euvel te omzeilen:

1. een recente patch van Music Maker geïnstalleerd (zonder dat Music Maker geopend is) met deze link: https://ssl-update.magix.com/patch/music-maker-free-31-0-4--1679497013

2. Music Maker opgestart en daarbij de Startup dialoog gesloten om dan via Menu > Hulp > Music Maker Store > Waardebon verzilveren het Serie nummer te kunnen invullen.

Het opladen van de plugins duurt wel even vooraleer je echt aan het werk kan.

Bol schreef op 05.05.2023 om 11:19 uur

@BenediktV

Hallo Benedikt,

Het doet mij deugd om te lezen, nadat u de laatste MMM versie 31.0.5.53 hebt gedownload en geïnstalleerd u het serienummer hebt kunnen invullen. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Hebt u uw computer ook opnieuw opgestart?

Nadat ik vanmorgen Music Maker opstarten kon ik mijn versie 31.0.4.50 updaten naar de versie 31.0.5.53, maar ik kreeg wel de mededeling om mijn computer opnieuw op te starten.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-