Hallo, al enkele dagen heb ik problemen met het afsluiten van photostory tenzij ik via Windows Taakbeheer het programma beëindig wat uiteraard niet de bedoeling is. Heeft iemand een idee hoe ik dat kan oplossen? Vriendelijke groet, Voyageur
Waardoor uw afsluitprobleem wordt veroorzaakt met Photostory 2019, dat kan ik hiervandaan niet bepalen. Maar wat u zou kunnen proberen is om de programma-instellingen terug te zetten op de standaardwaarden. Ga naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten op standaardwaarden
Als het terugzetten niet de oplossing is, verwijder dan het Photostory.ini. Bij het opstarten van Photostory 2019 wordt het INI bestand automatisch weer aangemaakt. Nu wordt Photostory 2019 ook de programma-instellingen gereset, maar ook eventuele computerconfiguraties gerepareerd.
Al een tijdje geleden! Het doet mij genoegen nog eens op jouw expertise een beroep te mogen doen. Ik heb Photostory.ini. verwijderd en inderdaad kan ik nu het programma opnieuw correct afsluiten. Ik krijg wel de melding "in deze volledige versie kunt u nu naderhand de complete programma-inhoud downloaden". Er wordt mij gevraagd dit later of nu te doen en/of deze melding niet meer weer te geven. Wat doe ik daar veiligheidshalve mee?
Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost.
...Ik krijg wel de melding "in deze volledige versie kunt u nu naderhand de complete programma-inhoud downloaden". Er wordt mij gevraagd dit later of nu te doen en/of deze melding niet meer weer te geven.....