Kan niet meer uploaden en websites niet beveilgd

ruud3e schreef op 28.12.2020 om 12:02 uur

Beste mensen, kan ineens mijn websites niet meer uploaden, ook niet via FILAZILA.
Twee maal wachtwoord en daarna komt het scherm van uploaden niet meer te voorschijn.
Via Filazila eveneens niet meer te uploaden.
Daarna als ik de websites bekijk staat dat deze niet is beveiligd.
Niets veranderd ook, gebruik webdesigner 11, en ook getracht met Premium wereld.

Windows 10

Reacties

mi-bo schreef op 28.12.2020 om 12:21 uur

@ruud3e

Beste Ruud,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum,

wat betreft beveiliging Website een reactie van MAGIX Support

"Helaas is het niet mogelijk om websites te beveiligen met HTTPS in het kader van MAGIX-hosting."

Heeft U een andere Webhosting dan kunt U daar het beste vragen wat er aan de hand is.

Wat betreft FILAZILA daar heb ik zelf nooit mee gewerkt, kan U ook geen goed antwoord gegeven ,

wat betreft " Premium Wereld" is Uw contract niet verlopen

Sc6

M.vr.gr

Michael

ruud3e schreef op 28.12.2020 om 14:00 uur

Hoi,

Er is niets veranderd uploaden lukt niet meer, heb diverse websites en deze staan op de server van Magix.

En normaal zijn de websites beveiligd, dit ook niet meer.

Er is iets op de server aan de hand denk ik, want ik werk de websites bij en upload deze en is normaal geen probleem.

Zou het kunnen dat de server niet meer benaderd kan worden.

Verneem graag

Gr Ruud

 

 

mi-bo schreef op 28.12.2020 om 14:40 uur

@ruud3e

Beste Ruud,

Ik heb zelf een MAGIX/XARA account en kan deze zonder problemen openen.

als U met MWD 11 de Website beveiligd dan is deze voor niemand te zien,

vanaf xara 365 is het mogelijk om pagina's te beveiligen,

zie http://xara365.nl/

Waar uw probleem zit kan ik U helaas niet van hier uit vertellen

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 28.12.2020 om 14:41 uur

@ruud3e

Hallo Ruud,

Mijn kennis ten aanzien van website bouwen is zeer nihil. Maar, ik heb in een topic gelezen, dat de websites die door Magix gehost worden, nooit beveiligd zijn geweest. Zie: https://www.magix.info/nl/forum/timeout-reached--1261225/#ca1615840

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-