Kan niet meer in het programma Pro X15 komen.

cndee schreef op 23.12.2024 om 13:57 uur

Geachte dames en heren,

Op 14-3-2024 heb ik Video Pro X15 aangeschaft (zie ook mijn accountantgegevens). Enkele dagen geleden werd het programmascherm (het linker schermpje) plotseling een zwart vlak en was het programma kennelijk vastgelopen. Met alt, clr, del heb ik toen het programma afgesloten. Na opnieuw opstarten kwam het programma niet verder dan het aanmeldscherm. Dat bleef zo na verschillende pogingen. Ik heb toen een aantal malen het programma opnieuw geïnstalleerd. Ook toen kwam ik niet voorbij het aanmeldscherm. Omdat ik verder moest met mijn film heb ik uiteindelijk maar mijn Video Pro X14 geïnstalleerd. Dat werkt wel. U zult begrijpen dat ik toch over mijn Video Pro X15 wil beschikken. 

NB Op een andere lokatie/andere PC van mij draait de tweede licentie naar tevredenheid. Beide pc met de nieuwste windowversie.

Gaarne uw reactie.

Hoogachtend,

Nico van Dee (i.v.m. privacy uw emailadres verwijdert door moderator)

Reacties

Bol schreef op 23.12.2024 om 16:01 uur

@cndee

Hallo Nico,

Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat geheel los van Magix Support.

Zoals u ziet het ik uw emailadres verwijder i.v.m. uw privacy. Omdat dit een openbaar forum is, kunnen wij als moderators / forumleden niet bij uw persoonlijke gegevens.

Nu uw probleem

...Enkele dagen geleden werd het programmascherm (het linker schermpje) plotseling een zwart vlak...

U had dit zelf zeer snel kunt oplossen door op de functietoets "F9" te drukken, of een vinkje te zetten bij Programmamonitor (sneltoetsen Shift+V).

Mijn advies, installeer Pro X15 opnieuw. Let op!! Pro X14 wordt wel overschreven.

Fijne feestdagen

Rob
Forum Moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 23.12.2024, 16:05, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-