kan niet exporteren als mpeg4 bestand

Jose52 schreef op 19.05.2019 om 21:55 uur

Goedenavond, ik werk met Fotostory 2014 De Luxe

Ik kan ineens geen filmpjes exporteren als MPEG 4 bestand.

Na het exporteren staat er dat het een M2TS bestand is. Normaal stond er na het exporteren dat het een MP4 bestand is. Ik weet niet wat ik nu verkeerd doe. Ik sluit er even een printscreen bij, zodat u kan zien hoe of alles staat. Hopelijk kunt u mij helpen. Bij knipsel 4 ziet u het bestand na exporteren. Normaal stond er dan MP4 , zoals op knipsel 5 te zien is.

Hartelijk dank, Jose

 

Reacties

mi-bo schreef op 19.05.2019 om 22:09 uur

@Jose52

Beste Jose52

klik open open dit en geef standaard aan ( 1920:1080 )

en het probleem is opgelost

Sc6

Michael

Jose52 schreef op 19.05.2019 om 23:03 uur

Beste Michael

Bedankt voor je snelle antwoord. Ik heb nog even gekeken, maar moet ik dan aanvinken wat ik nu blauw heb gemaakt. Zie printscreen.

We zijn op vakantie. Het was slecht weer dus was ik aan de filmpjes begonnen. Het zou fijn zijn als het weer zou lukken.

groet, José

mi-bo schreef op 19.05.2019 om 23:12 uur

@Jose52

Beste Jose,

Ja dat is correct, en daarna kunt ook 1920:1080 aangeven mp4.

nog een fijne voortzetting met Uw vakantie

Sc6

Michael

Jose52 schreef op 20.05.2019 om 20:56 uur

Hallo Michael

Ik had dit zo gedaan en inderdaad het testfilmpje sloeg hij op als MP4. Ik heb nog wat foto's toegevoegd en weer geexporteerd, maar toen maakte hij er toch weer een M2TS bestand van. Ik keek even hoe het nu stond en dat standaard heeft hij dus zelf veranderd in "Door gebruiker gedefinieerd".

groet, José

mi-bo schreef op 20.05.2019 om 21:39 uur

@Jose52

Beste Jose,

dit is vreemd,

een andere optie ,

klik wederom op"Door gebruiker gedefinieerd" dan de optie 1920:1080 25P

dan wordt na exporteren "Door gebruiker gedefinieerd" wel 1920: 1080 aangehouden.

Sc6

Michael

Bol schreef op 20.05.2019 om 22:09 uur

Hallo José,

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

  1. klik op Exporteren / op de Computer opslaan
  2. kies voor Mpeg-4 en Volledige HD en daarna op Opslaan
  3. kies een naam en map en klik op Opslaan

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 20.05.2019, 22:10, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jose52 schreef op 20.05.2019 om 22:43 uur

Beste Michael en Rob

Dank jullie wel voor jullie hulp. Met dat van Michael kwam ik er nog niet uit. Het bleef iedere keer wisselen. Nu zag ik net het antwoord van Rob en dat kwam me gelijk bekend voor. Achteraf deed ik het ook altijd zo. Het was door omstandigheden een tijdje geleden dat ik aan de filmpjes van de kleinkinderen heb kunnen werken. Ik was het gewoon helemaal kwijt hoe ik nu moest exporteren en dacht echt dat via het bestand te doen, maar achteraf was het zoals Rob aangaf.

Sorry dat ik jullie lastig gevallen heb. Het zal wel een seniorenmomentje geweest zijn bij me. Maar ik ben wel heel erg blij dat jullie me weer op weg geholpen hebben.

groet, José

 

 

 

Bol schreef op 20.05.2019 om 22:54 uur

Hallo José,

Het doet mij deugd om te lezen, dat wij u als forumleden weer op weg hebben kunnen helpen.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 20.05.2019 om 23:19 uur

@Jose52

Beste José.

Een goed bericht,dat U in de natte vakantie uren weer verder kan met Uw mooie hobby,projecten samen stellen van de kleinkinderen.

Nog een fijne Vakantie.

Sc6,

Michael.