Kan je Video Deluxe koppelen met Photostory Deluxe?

dadilon schreef op 29.07.2022 om 17:07 uur

Is het mogelijk het programma Video deluxe 2022 te koppelen met Photo story deluxe zodat de hulp middelen van beide programma's kunnen worden gebruikt.

En mijn tweede vraag is Ik zie Video de luxe premium 2023 verschijnen maar buiten een snellere chip zie ik geen verschil met 2022 is dit juist anders graag meer uitleg.

Reacties

mi-bo schreef op 29.07.2022 om 17:35 uur

@dadilon

Beste Dadilon.

Als U MVDL2022 heeft, is MFS overbodig.

MFS is een fotobewerking programma.

MVDL2022 is een videomontage programma

Over MVDL2023 kan ik U momenteel weinig vertellen.

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator )

european schreef op 29.07.2022 om 17:42 uur

Beste Michael (sinds 2008 Forum Moderator )

Waarom is MFS overbodig, graag uitleg.

Groet Henk

 

mi-bo schreef op 29.07.2022 om 17:58 uur

@european

Beste Henk.

Een reactie, :

als U MVDL2022 heeft, is het niet perse nodig alls U een foto reportage wilt maken,, dat daarbij ook MFS2022 zou moeten worden aangekocht

MFS2022 is een standalone fotobewerking programma waar ook evt videobeelden kunnen worden toegevoegd, maar hrt is geen montage programma

en

MVDL2022 is een standalone videobewerking programma, waar het ook in mogelijk is foto reportages te maken, en te bewerken.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator )

Bol schreef op 29.07.2022 om 18:18 uur

@dadilon

Hallo Leon,

Antwoord op vraag -1-

....Is het mogelijk het programma Video Deluxe 2022 te koppelen met Photostory Deluxe zodat de hulp middelen van beide programma's kunnen worden gebruikt....

Het antwoord op uw vraag is, dat u deze twee programma's niet kunt koppelen met elkaar. Het zijn twee standalone programma's

Antwoord op vraag -2-

....Ik zie Video de luxe premium 2023 verschijnen maar buiten een snellere chip....

Op dit moment is Video Deluxe 2023 nog niet verkrijgbaar. VDL 2023 komt eind augustus op de markt. Persoonlijk verwacht ik, dat deze stabieler en sneller is dan VDL 2022. Ik zie ook de term Free verschijnen. Wat dit precies inhoud, daar heb ik het antwoord niet op.

Als u de upgrade VDL 2022 aanschaft, dan krijgt u VDL 2023 als voorbestelling erbij, zodat u deze uitkomst kunt upgraden naar VDL2023

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

 

Laatst gewijzigd door Bol op 29.07.2022, 18:32, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 29.07.2022 om 18:48 uur

@european

Beste Henk,

Natuurlijk is het mogelijk in beide Magix programma's films en slideshows te maken. Maar er zijn weldegelijk verschillende montage programma's met hun eigen lay-outs. Maar het voer hier te ver om hier verder op in te gaan, tenzij u specifieke vragen hebt, zal ik proberen daarop een zo goed mogelijk antwoord te geven.

Zie de onderstaande links,

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 29.07.2022, 18:49, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

european schreef op 29.07.2022 om 21:12 uur

Ik dank jullie voor het antwoord,

Henk

dadilon schreef op 03.09.2022 om 15:34 uur

Gezien ik dagelijks de mail krijg met de promotie voor video de luxe premium ,kom ik terug op mijn vraag graag de verschillen zodat ik overtuigd om het an te schaffen. dank voor jullie antwoord.

mi-bo schreef op 03.09.2022 om 16:20 uur

@dadilon.

Dit is logisch dat U mail van de nieuwe versie krijgt, dat is ook bv als U pas een auto heeft gekocht en komt een nieuw model uit, krijgt U daar ook bericht van.

Als U tevreden bent wat U nu heeft, kunt U beter even wachten met evt de versie MVDL2023 aan te kopen, en afwachten op reacties en vragen van MAGIX gebruikers op hrt Forum.

Wat de vernieuwingen of verbeteringen kunt U zien via https://www.magix.com/nl/video/video-deluxe/nieuws/#c1669346

Sc6

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

Bol schreef op 03.09.2022 om 16:35 uur

@dadilon

Hallo Leon,

Op uw vraag is niet echt een eenduidig antwoord te geven. Maar misschien hebt u wat aan de onderstaande uitleg?

Zie hiervoor nog eens deze twee links:

Persoonlijk vind ik, dat je in Video Deluxe 2023 flexibeler bent dan in Photostory 2022, maar daartegenover Photostory 2022 heb je de mogelijkheid om via de slideshow optie op een snelle manier een mooie slideshow te maken dan in VDL 2023.

Photostory 2022

Video Deluxe 2023

Ik zou zeggen, download van beide Magix Programma's de 30 dagen gratis versie en overtuigt u zelf, waar u het prettigst in werkt. Het is en blijft altijd een persoonlijk voorkeur.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 03.09.2022, 17:23, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-