Kan ik muziek ook halverwege de video laten beginnen?

Marijkew schreef op 21.02.2011 om 21:03 uur

Ik heb sinds kort Video easy en ben bezig met het monteren van m'n eerste filmpje. Aan het einde van de film heb ik een aantal foto's toegevoegd en daaronder zou ik graag een liedje willen laten afspelen. Het lukt me om het lied te importeren, maar deze speelt hij direct aan het begin van de film af. Weet iemand hoe ik het lied pas kan laten beginnen bij de foto's? Onder de filmpjes wil ik geen lied hebben omdat er in de filmpjes gesproken wordt.

Reacties

RiViS schreef op 22.02.2011 om 17:32 uur

Hallo Marijke.

 

Als je met de muis op de muziek klikt en ingedrukt houdt, kun je de muziek verslepen naar de plaats waar je wilt.

 

groet,

Rijk

Marijkew schreef op 22.02.2011 om 19:31 uur

Hallo Rijk,

 

Dankjewel voor je antwoord. Heb het gelijk geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar. Linksonder aan het begin van de film heb ik het lied staan in een balkje. Als ik dan mijn muis inklik verandert deze wel in een handje, maar vervolgens kan ik slepen wat ik wil, maar er gebeurt niets. Als ik op mijn rechtermuisknop druk, dan krijg ik alleen de optie om de muziek te verwijderen. Enig idee wat ik fout doe of zal dit niet mogelijk zijn in de Easy uitvoering?

 

Gr. Marijke

RiViS schreef op 23.02.2011 om 14:10 uur

Hallo Marijke,

 

Even een gokje: duurt je muziek misschien langer dan de film? Ik kan zelf even niet uitproberen of dat iets uitmaakt, want heb mijn "video-pc" een paar dagen niet beschikbaar. Probeer anders zelf even de muziek in te korten (met de muis op rechter rand en dan naar links slepen) Als dat ook niet gaat, zit het misschien in de versie, zoals je zelf suggereert, maar dat weet ik niet. Ik denk dat iemand als mi-bo dat wel zal weten, misschien leest hij dit en reageert, of stuur hem anders een persoonlijk bericht met je vraag.

 

groet,

Rijk