kan Graphic designer niet meer opstarten.

postvoormij schreef op 27.05.2014 om 12:20 uur

Als ik het programma op wil starten krijg ik het venster voor product registratie, als ik aanklik dat ik al geregistreerd ben herhaald het probleem zich, als ik aanklik product registreren, krijg ik de mededeling u bent al geregistreerd en herhaalt het probleem zich.  het gekke is dat ik fotomanager en photo designer wel kan openen. heb alles er al afgehaald en opnieuw geinstalleerd, maar blijf hetzelfde probleem houden. het programma wordt verbonden met de server van magix en kan dan niet opstarten. van een betaald programma verwacht ik dat ik het gewoon kan gebruiken, ik heb het idee dat magix dit expres inbouwd zodat je nieuwere software gaat kopen, traad ook iedereen aan om dit vooral niet te doen. zal dit ook all over internet gaan posten. service van magix is abbominabel slecht.

Reacties

mi-bo schreef op 27.05.2014 om 14:58 uur

Beste postvoormij.

Wij als freaken op deze Forum proberen U met onze kennis U  zoveel mogelijk te helpen, zodat U verder kunt met Uw hobby, ook wij komen misschien door onkundewel eens voor problemen te staan en die zijn er voor om op te lossen. een vraag met welk Windows programma werkt U'.

en welk geregistreerde programma dat bekend is bij MAGIX.

 en over welk http:// spreekt U

gr

mido

postvoormij schreef op 27.05.2014 om 17:13 uur

Hall Mido

Ik werk met windows 7 en het gaat om Photo & graphic designer 6. als ik het programma op wil starten krijg ik geen http:// maar een venster over het programma heen met registreren.

Als ik het programma op wil starten krijg ik het venster voor product registratie, als ik aanklik dat ik al geregistreerd ben herhaald het probleem zich, als ik aanklik product registreren, krijg ik de mededeling u bent al geregistreerd en herhaalt het probleem zich.  het gekke is dat ik fotomanager en photo designer wel kan openen. deze twee programma's worden automatisch geinstalleerd met het genoemde programma.

Het programma wil niet verder, omdat het op de een of andere manier de registratie niet ziet.