Kan geen video's vanaf de videorecorder importeren

Raymond-Saerens schreef op 30.06.2022 om 15:29 uur

Bij het importeren van video's van de videorecorder (VHS) krijg ik een venster met de vraag om de analoge apparatuur aan te sluiten. Dit is echter allemaal in orde maar toch kan ik niet verder. De software kocht ik met licentie in 2018 en draaide probleemloos op mijn pc (Windows 10). Ik werk nu met een laptop op windows 11 en het programma is succesvol geïnstalleerd; importeren van video's op de laptop lukt wel.
Graag uw gewaardeerd advies a.u.b.

Reacties

mi-bo schreef op 30.06.2022 om 15:43 uur

@Raymond-Saerens

Welkom Raymond als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

U heeft zich vandaag gemeld met account op het Forum, heeft eerder een MAGIX account gehad

U schrijft over Red Uw Video gekocht in 2018 dit werkt perfect onder Windows 10,

Gezien een driver probleem zal het helaas niet werken onder Windows11.

RUV2022 nu een speciale aanbieding werkt wel perfect onder Windows 11

Vriendelijke groet Michael (sinds 2008 Forum Moderator )

Raymond-Saerens schreef op 30.06.2022 om 16:39 uur

@Raymond-Saerens

Welkom Raymond als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

U heeft zich vandaag gemeld met account op het Forum, heeft eerder een MAGIX account gehad

U schrijft over Red Uw Video gekocht in 2018 dit werkt perfect onder Windows 10,

Gezien een driver probleem zal het helaas niet werken onder Windows11.

RUV2022 nu een speciale aanbieding werkt wel perfect onder Windows 11

Vriendelijke groet Michael (sinds 2008 Forum Moderator )

Bedankt voor de snelle reactie, Michael. Het importeren van video's die op de laptop staan gaat wèl. Is het dan een driver probleem?

mi-bo schreef op 30.06.2022 om 16:47 uur

@Raymond-Saerens

Beste Raymond.

De geïmporteerde(gedigitaliseerde )bestanden die op de laptop staan, kunnen wel weer worden ingeladen en verder bewerkt.

Maar wat vanaf een analoge videorecorder of analoge camera zullen niet via de usb-omzetter kunnen worden gedigitaliseerd in Windows 11(driver probleem)

RUV2022 is de nieuwe optie, die wel werkt onder Windows11

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator )

Raymond-Saerens schreef op 30.06.2022 om 16:49 uur

Dankjewel Michael.