Kan geen video inladen van video de lux 18

Jan-Dielis schreef op 23.02.2021 om 17:39 uur

Kan geen video inladen van video de lux 18  video nummers wel audio schokkend geen beeld.

video nummers wel inladen maar geen audio.

in vide de lux 18 geen probleem NU EEN GROOT PROBLEEM.

bestelnummer 20 210 223 xxx xxxx xxx MXC

Sern:P3-58009-52677- serienummer ingekort i.v.m. misbruik (moderator Bol)

win 10 pro laptop i7Zbook HP Nividia m3000

Reacties

Bol schreef op 23.02.2021 om 18:33 uur

@Jan-Dielis

Hallo Jan,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers

Ik vermoed, dat u VDL 2018 geüpdatet hebt naar VDL 2021. Als dat zo is haal dan het vinkje weg bij: "Hardwareversnelling bij de weergave, indien mogelijk" 

Klik op: Geen beeld wel geluid

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jan-Dielis schreef op 23.02.2021 om 18:54 uur

Hoi

Heb geen update van VDL 18 naar VDL 2021 gedaan, zie trouwens geen vinkje staan.

nogmaals wel audio (SCHOKKEND) geen beeld, normaal moeten werken in VDL 18 geen probleem

Jan-Dielis schreef op 23.02.2021 om 20:11 uur

Het is opgelost Bedankt.

Gr Jan Dielis

Bol schreef op 23.02.2021 om 23:46 uur

@Jan-Dielis

Hallo Jan,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat uw probleem is opgelost. Voor zover ik het nu heb begrepen, hebt u weldegelijk VDL 2021 op uw PC staan. Nadat u het vinkje hebt gevonden en hebt weggehaald bij de "Hardwareversnelling bij de weergave, indien mogelijk" hebt u weer beeld, zoals voorheen in uw vertrouwde VDL 2018.

Succes met het samenstellen van uw (film) projecten.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-