Kan geen objecten bewerken

luc.carpentier schreef op 08.12.2013 om 12:54 uur

Wanneer ik in Studio 2 een waveform editeer (rechter muisknop op het object, dan edit -> waveform editing...).

Ik selecteer dan een range (in het begin van deze wave, en druk dan delete, krijg ik de melding:

this range of the physical project can't be changed because it is used by VIP objects!

Ik heb geen idee waarom dit niet kan (waarom bestaat de optie dan in het menu, als deze toch niet werkt).

Of dit nu virtueel deleted wordt of fysisch, dat is niet belangrijk. Maar ik zou graag dit stukje kunnen verwijderen (niet clear, want dat laat een leegte).

 

 

Reacties

magixagent schreef op 08.12.2013 om 13:20 uur

Misschien een goed antwoord, ga op het juiste punt staan wat U wilt verwijderen, toets de T toets, dan wordt het gesplitst, dan activeren wat U wilt verwijderen, delete en het is verwijderd, en heeft u een tussen stuk dat verwijderd moet worden, activeren en Ctrl + Delete en het wordt er tussen uitgehaald en naar elkaar toe geschoven
succes met het mooie MAGIX product.

luc.carpentier schreef op 08.12.2013 om 15:43 uur

Bedankt,

Dat werkte.

Ik hoef dus niet eerst in wave editing te gaan.

Ik zet gewoon de playback marker op de juiste plaats (met de nodige zoom om preciezer te kunnen zijn) en ik druk dan op T (split objects). En dan kan ik het overgebleven linkse stuk verwijderen met CTRL + DEL.

Nice, en heel erg bedankt voor het snelle antwoord.