kan geen films afspelen

azandvliet2 schreef op 29.11.2013 om 20:59 uur

hallo met aad; mijn probleem is het volgende, ik heb windows xp,in vdl de luxe  mx plus ,kan ik geen films meer afspelen,de titel staat er wel maar klik ik hierop dan blijft het beeld zwart,onder op de scrolbalk  staat wel eens zoek updates,het opstarten van dit programma duurt circa 8 minuten.ik heb een dual core processor op het moederbord,het trage opstarten vindt ik geen probleem,als ik mijn geimporteerde films maar weer kan afspelen en bewerken,weten jullie een oplossing voor dit probllem,met vr.gr. aad

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 29.11.2013 om 22:49 uur

Beste Aad,

Wat je kunnen proberen om de programma instellingen terug te zetten op zijn beginwaarde.

Ga naar: bestand / instellingen / programma instelling terugzetten naar standaardwaarde.

 

Succes,

Rob

 

lucky_me schreef op 30.11.2013 om 09:32 uur

Hallo

Dat dit programma 8 minuten nodig heeft om op te starten is helemaal niet normaal. Werken andere programma's ook zo traag? Dan zou ik eigenlijk voor een volledige herinstallatie van windows gaan, op voorwaarde dat er niets aan de pc zelf scheelt natuurlijk.

mvg

Luc

mi-bo schreef op 30.11.2013 om 14:42 uur

aanvulliing op reactie van Lucky_me. de computer eens defragmenteren, dan zal het beter gaan

succes,

Voormalige gebruiker schreef op 30.11.2013 om 16:21 uur

Beste,

Een aanvulling op Mi-Bo en Lucky Me.

Ik zelf gebruk Clary Utilities als mijn computer traag wordt en mankementen vertoont. Je kan dit downloaden op: http://www.glarysoft.com/ .

Als laatste kan je altijd nog Windows XP opnieuw installeren.

Succes,

Rob