Kan geen audio opnemen via de rode knop

h34eertwegh schreef op 23.01.2021 om 16:33 uur

Magix video pro 11

Al geruime tijd haal ik audio van Spotify binnen via de rode knop "audio opnamen "
Een tablet waarop spotify staat sluit ik aan op de line ingang van de PC , of met de microfoon voor spraak op mic. in
Via de rode knop zet ik de geluidsopname ingang en speel op de tablet mijn gekozen muziek en wordt gelijk op de tijdlijn op de juiste plek ingevoerd. Ook met microfoon opnamen
Dit werkte prima , tot gisteren een mededeling in het Magix audioscherm staat nl ,

"Het weergave apparaat Line In Rear kan niet worden geopend voor de opnamen . Er is een niet - gedefinieerde fout externe fout opgetreden."
De audio vd tablet komt wel binnen op de PC maar maakt geen connectie met Magix ook de mic. ingang maakt geen verbinding.
HET GELUID KOMT WEL BINNEN IN DE PC. MAAR GEEN VERBINDING MET MAGIX .

Graag iemand die het probleem kan verklaren
Henk

Reacties

Bol schreef op 23.01.2021 om 18:00 uur

@h34eertwegh

Hallo Henk,

Zojuist heb ik een gelijkwaardig probleem kunnen reproduceren.

\

Misschien is het onderstaande voor u ook de oplossing?

Ga eens naar: Instellingen / Privacy / Microfoon. Als deze op "Uit" staat, zet deze dan "Aan"

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 23.01.2021, 18:06, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

h34eertwegh schreef op 23.01.2021 om 19:43 uur

@h34eertwegh

Hallo Henk,

Zojuist heb ik een gelijkwaardig probleem kunnen reproduceren.

Succes, Rob

Nou Rob ik heb dit gedaan en warempel !!! Hij doet t weer
Mijn dank is groot
groet Henk

Bol schreef op 23.01.2021 om 20:02 uur

@h34eertwegh

Hallo Henk,

Het doet mij deugd, dat door mijn antwoord uw probleem is opgelost. Heel veel succes met het op nemen.

Fijn weekend, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-