kan geen activatie code generen

lois-zoll schreef op 28.01.2021 om 22:14 uur

hallo. ik heb een paar jaar geleden Music Maker Premium Edition (2018) gekocht. werkte goed.

nu heb ik het programma geinstalleerd op mn nieuwe computer, maar als ik het programma wil activeren dan krijg ik geen activatie code. ook als ik mijn computer id opgeef lukt t niet. kunnen jullie mij helpen? het serie nr is

P3-79943-door mi-bo moderator gedeelte van serienummer verwijderd i.v.m. evt misbruik

Reacties

Bol schreef op 28.01.2021 om 22:29 uur

@lois-zoll

Hallo Lois,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Ik zie dat u een geheel nieuw account hebt aangemaakt. Dit betekent ook, dat u nog een andere account hebt met een ander emailadres. Dit (oude)emailadres moet u gebruiken om MMM 2018 te kunnen activeren.

Als ik het goed hebt hoeft u MMM 2018 niet meer te activeren met een P3-serienummer. U moet inloggen met uw emailadres en wachtwoord. ga naar: Hulp / over music maker en u zult dan waarschijnlijk uw emailadres zien staan. Dat betekent, dat u programma bij Magix is geactiveerd. I

Mijn voorbeeld komt uit MMM2021 64bits.

Ik verneem wel van u

Laatst gewijzigd door Bol op 28.01.2021, 22:30, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 28.01.2021 om 22:39 uur

@lois-zoll

Beste Lois,

Net als U Music Maker Premium Edition (2018) geprobeert het te installeren,

het gaat goed het staat op mijn bureau blad Nu wil ik het opstarten om te registreren met een P3 serienummer en kom niet verder dan

en moet het afsluiten

Helaas kan ik U niet van een goed advies voorzien.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 28.01.2021 om 23:07 uur

@lois-zoll

Hallo Lois,

Ik heb ook even MMM 2018 willen installeren, maar dat gaat bij mij ook fout, omdat MMM (25) 32 bits is / was en niet meer wordt ondersteund door Magix.

Wat nu:

  • ga naar: https://www.magix.com/nl/muziek/music-maker/versievergelijking/#c1263854
  • download de gratis MMM 64bits
  • installeer deze en meld u aan met uw emailadres en wachtwoord
  • En nu wordt het voor mij ook raden hoe het verder gaat. Maar als ik alles opnieuw installeer, worden alle eerder verkregen instrumenten, loops, etc.. automatisch weer ter beschikking gesteld.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-