Nadat mijn Magix programma Foto's op DVD 2013 is vastgelopen, en ik was bijna einde aan een project dat ik absoluut wilde behouden, heb de pc moeten afsluiten om er uit te geraken, en toen werkte Magix niet meer, het zwarte startvenster kwam iedere keer vast te staan op het bureau blad, ik kon dat niet meer oplossen en ben naar de pc winkel gegaan, daar is dat opgelost geraakt, ik kon mijn project verder afmaken, maar kan het nu niet meer branden zoals het hoort; inzoemen gaat al hikkend, het flikkert, er zit heel veel moiré op, en na het branden kreeg ik een venstertje:
"De hardware versnelling is gedeactiveerd, mogelijk oorzaken: niet compatibele stuurkaart van de grafische kaart of grafische hardware, die niet tegemoet komt aan de eisen van het programma. zorg dat u de meest actuele stuurprogramma's voor uw grafische kaart hebt geïnstalleerd"
Mijn vraag is nu; heb ik een computer of een Magix programma probleem, en hoe kan ik het oplossen, ik ben niet zo'n kei op de Pc. Ik denk dat het aan het Magix programma ligt dat beschadigd is. Ik kan natuurlijk het programma verwijderen en er opnieuw op zetten, maar dan is mijn dagen werk aan het project weg. Ik vraag me af of het zou lukken met "herstellen" en ben ik dan ook mijn projecten kwijt?
Voorheen nooit problemen met branden, en mijn vaste Pc Windows 10 is denk ook in orde, die is tamelijk zwaar en nog maar 2,5 jaar oud.
PS: blijkbaar zijn er nog problemen met het programma want ik kon van uit het programma niet naar meer het forum gaan, gelukkig had ik nog een link staan in mijn favorieten