kan de weergave van effectvenster worden aangepast

Voormalige gebruiker schreef op 01.06.2022 om 12:37 uur

Kan de weergave van het effectvenster in Video deluxe worden aangepast? Het is nu een klein venster waarin het erg moeizaam scrollen is. Lastig als je meerdere effecten hebt en deze wilt bewerken of in zicht wilt krijgen.

Ik heb al diverse dingen geprobeerd, maar krijg er geen beweging in. Ook via het menu Venster zie ik geen mogelijkheden.

Het gaat om onderstaand venster. Alvast bedankt voor het meedenken! Petrus

Reacties

Bol schreef op 01.06.2022 om 12:55 uur

@Voormalige gebruiker

Hallo Petrus,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

U kunt dit venster vergroten door met de muis op de grijze balk te gaan staan en dan op de linkermuisknop klikken en dan omhoog of omlaag trekken.

Succes,

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Aanvulling op 01-06-2022 om 12:59uur

Laatst gewijzigd door Bol op 01.06.2022, 18:03, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 01.06.2022 om 12:58 uur

@Voormalige gebruiker

Beste Petrus,

misschien heeft U iets aan de optie Ctrl+ F ( Weergave optimaliseren ) dan is het spoor van begin tot einde te zien

Sc6

Vriendelijke groet

Michael ( FM )

Voormalige gebruiker schreef op 01.06.2022 om 13:00 uur

@Voormalige gebruiker

Hallo Petrus,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

U kunt dit venster vergroten door met de muis op de grijze balk te gaan staan en dan op de linkermuisknop klikken en dan omhoog of omlaag trekken.

Succes,

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Ah, hij verandert vervolgens mee! Ik had het niet in de gaten, omdat de balk aanvankelijk klein blijft.

Maar dit was wel net even de tip die ik nodig had, bedankt!

Voormalige gebruiker schreef op 01.06.2022 om 13:04 uur

@Voormalige gebruiker

Beste Petrus,

misschien heeft U iets aan de optie Ctrl+ F ( Weergave optimaliseren ) dan is het spoor van begin tot einde te zien

Sc6

Vriendelijke groet

Michael ( FM )

Goedemiddag. Ctrl-F lijkt niets te doen met de weergave van de panelen bij mij. Maar wel bedankt voor het meedenken! 😀

Bol schreef op 01.06.2022 om 13:08 uur

@Voormalige gebruiker

Hallo Peter,

Het doet mij deugd, dat mij voor net even de tip was die u nodig had. Ik wens u heel veel succes met het maken van uw films.

Met vriendelijke groet,

Rob

Ps. hier nog een voorbeeld, maar dan voor de sporen.

Laatst gewijzigd door Bol op 01.06.2022, 17:58, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 01.06.2022 om 13:16 uur

@Voormalige gebruiker

 

Beste Petrus

Dank voor Uw Feedback

Het was een suggestie.

Maar de oplossing is gelukkig voor U snel op het Forum gezet.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product MVDL 2022.

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 01.06.2022 om 13:23 uur

@Voormalige gebruiker

Hallo Peter,

....Goedemiddag. Ctrl-F lijkt niets te doen met de weergave van de panelen bij mij. Maar wel bedankt voor het meedenken! 😀....

Met de sneltoetsen Ctrl+F wordt de weergave geoptimaliseerd.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.06.2022, 13:35, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-