Jammer om te zien dat de toch al prijzige pakketten niet meer op een pc kunnen worden geactiveerd
Photo studio, 2versies 2 Video versies en alle aanvullende aan betaalde pakketten, laten zich niet activeren. om van makkelijk bereikbaar support maar te zwijgen. Keihard error code 24, terwijl ik hier alle gelukkig uitgeprinte data voor me heb liggen.
Ik kan m'n oude account niet meer gebruiken, Nou m'n email adres werkt gelukkig nog steeds hoor., Hoe gaat dat straks als ik dit jaar over ga naar de glasvezel ?
Wie ondersteund her activering, na nieuwe installatie op m'n defecte computer., daarvan is het mobo kapot gegaan.
dus heb ik deze geüpgraded. Waarom is dat allemaal zo verschrikkelijk moeilijk gemaakt ?
anvullende info: Ik wil hier op een stevige zware jongen de volgende pakketten installeren:
Photostory Deluxe summeredition, Panoramastudio3,2, Newblue Stilizers Vartoonnr Plus, het bijbehorende contect pakket
Photo story 2015 deluxe, Video ProXmet daarin newblue filters refocus en imagnine en stilizers 5 Hitfilm cinema pack newblue element3 ultimate en de newblue titler pro6
En als laatste MAgix Video deluxe Premium, Vasco da Gamma10 HD Essentials het contentpack en Prodad Respeedr,
Newblue Slilizers 5 Imagine Superhero pack Hitfilm varity en het Content pack premium samen met Prodat vita scene
Allemaal netjes betaald, allemaal op CD, maar heractivatie ho maar...