Kan alle MAgix programmas niet meer installeren ?

jeroen-m schreef op 18.02.2021 om 11:37 uur

Jammer om te zien dat de toch al prijzige pakketten niet meer op een pc kunnen worden geactiveerd

Photo studio, 2versies  2 Video versies en alle aanvullende aan betaalde pakketten, laten zich niet activeren. om van makkelijk bereikbaar  support maar te zwijgen. Keihard error code 24, terwijl ik hier alle gelukkig uitgeprinte data voor me heb liggen.

Ik kan m'n oude account niet meer gebruiken, Nou m'n email adres werkt gelukkig nog steeds hoor., Hoe gaat dat straks als ik dit jaar over ga naar de glasvezel ?

Wie ondersteund her activering, na nieuwe installatie op m'n defecte computer., daarvan is het mobo kapot gegaan.
dus heb ik deze geüpgraded. Waarom is dat allemaal zo verschrikkelijk moeilijk gemaakt ?

anvullende info: Ik wil hier op een stevige zware jongen de volgende pakketten installeren:

Photostory Deluxe summeredition, Panoramastudio3,2, Newblue Stilizers Vartoonnr Plus, het bijbehorende contect pakket

Photo  story 2015 deluxe, Video ProXmet daarin newblue filters refocus en imagnine  en stilizers 5 Hitfilm cinema pack newblue element3 ultimate  en de newblue titler pro6

En als laatste MAgix Video deluxe Premium, Vasco da Gamma10 HD Essentials het contentpack en Prodad Respeedr,

Newblue Slilizers 5 Imagine Superhero pack Hitfilm varity en het Content pack premium samen met Prodat vita scene

Allemaal netjes betaald, allemaal op CD, maar heractivatie ho maar...

Reacties

mi-bo schreef op 18.02.2021 om 12:39 uur

@jeroen-m

Beste Jeroen

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Zonder problemen Uw oude programma's op een nieuwe Pc installeren.

Dit zal moeten gedaan worden met geregistreerd account( emailadres +ww )die is aangemaakt voor 21.02.2021.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Jeroen-Mulders schreef op 18.02.2021 om 14:13 uur

Dat staat allemaal geregisteerd op mijn. nog werkende v......v....t@ziggo, daar is het ook in 2018 2019 en in 2015 gekocht. die data heb ik gelukkig destijds eerst uitgeprint. aleen nu kan ik het niet activeren.

De boel is uitvoorzorg eerst omgezet naar een nieuw email adres, nu j.....m....2020@ziggo.nl.
en ikgebruik de bijbehorende sleutels. toch is activatie niet toegestaan ?
waarvoor heb ik dan betaald ? Ik moet dat toch opnieuw kunnen installeren om een nieuwere pc?
Dat zal het probleem toch niet zijn ? aangeziren deze versies tot een maand terug nog uitstekend werkten

Bestel nummers ? 20190721015703313 ...
ander ? 20180806013498159...

nog een : 20150506006884688... ( photostory) en de andere 20190607015667706... (photostory ) de laatse codes heb ik doelbewust weg gelaten...

Jeroen-Mulders schreef op 18.02.2021 om 14:21 uur

Zucht !
eerst de oude pc waar het op stond gedeactiveerd, nu loopt de boel langzamerhand door,
Had dit nou echt niet wat simpeler gekund ? Dat je de boel probeert te beveiligen is prima, maar moet dat nou met zoveel gedoe nummers en wachtwoorden ? Alsof we niet genoeg van die dingen hebben...
Ik kan me best indenken dat men daar goed in vastloopt. Een mooi en stevig verbeterpuntje voor Magix.
TiP; houd het zo simpel mogelijk...

mi-bo schreef op 18.02.2021 om 14:22 uur

@Jeroen-Mulders

Beste Jeroen.

Dank voor Uw Feedback.

Email Account veranderen is geen probleem,

Het gaat over via welke account er is aangemeld

Ga naar support, scroll naar beneden dan 5-7 dagen open dit volg het menu.

Alleen de support kan het probleem oplossen.

Blijf gezond

M.vr.gr.

Michael

Jeroen-Mulders schreef op 18.02.2021 om 14:24 uur

En ja men zal zich afvragen, wat moet ie nou met alle oudere versies ?

Gewoon gebruiken..... die hebben echt hele leuke standaard templates die erg goed bevallen...
Alleen jammer dat ik ze niet over kan zetten naar een nieuwere versie... want dan had ik 'Wel' een nieuwer versie willen kopen. Nu niet... Het is al duur genoeg...

Jeroen-Mulders schreef op 18.02.2021 om 14:29 uur

Hallo Michel. Ook dat is gedaan, Ik heb zelfs gebeld.
Ik heb de boel nu overgezet naar een nieuwer email account, in de hoop dat het wel gaat werken.
Zojuist komt Video Pro bij en wordt de aanvulling ervan gedownloaded.
Het is in mijn ogen als bekend pc gebruiker en bouwer toch vreemd dat dit niet zomaar kan.

Klaarblijkelijk wordt de hardware info gebruikt als verificatie. En daar heb ik geen probleem mee.
snap ik best. toch is de installatie van al wat oudere software die perfect werkt toch een hele heisa geworden.
EN dat is eigenlijk altijd al een beetje een hot topic geweest.
Ik ga kijken of ik de rest ook aan de praat krijg, Want het duurde al de halve dag voordat ik erachter was dat de registratie geblokkeerd was omdat er 2 dezelfde pc namen vermeld zijn. Als je dat niet weet, dan kom je nooit bij de oplossing. Vandaar het verbeter puntje... voor Magix. voor de rest petje af.

Ik heb hier movavi, Pinnacle in allerlei versies en adobe Premiere. Ze hebben allemaal hun eigen problemen,
In dat steken jullie met kop en schouders er boven uit. Nu de rest nog, en ooh ja de prijs....

mi-bo schreef op 18.02.2021 om 14:33 uur

@Jeroen-Mulders

Beste Jeroen.

Niemand verplicht U nieuwe producten te kopen.

U heeft in het verleden contact gehad met shop@magix.net​​​​​​ en daar de inkopen gedaan van alle MAGIX producten.

Voor het registreren van de producten is er een account aangemaakt, als dit account wordt gebruik is het probleem opgelost.

Sc6

M.vr.gr

Michael