Izotope Elements kan niet laden

florance-vanbreukelen schreef op 19.03.2018 om 22:52 uur

Ik heb Magix Music Maker opnieuw geïnstalleerd nadat mijn laptop niet meer goed functioneerde. Alles doet het weer prima, behalve Izotope Elements. In de store staat deze gewoon voor 109 euro terwijl ik deze wel erbij had gekregen en eerder wel al heb kunnen downloaden.

Ik had nog wel de bijbehorende mappen in mijn documenten staan en ik probeerde hem zo als VST plugin te laden. (zowel de 32 als 64 bits). Hij staat vervolgens ook in het programma (zoals op de foto te zien is) maar bij aanklikken komt er een foutmelding.

Iemand een idee wat ik kan doen? Alvast bedankt!

 

Reacties

mi-bo schreef op 20.03.2018 om 09:22 uur

Florance- vanbreukelen.

Heeft U MMM2018 Prem geheel via configuratiescherm van Uw Pc verwijderd,en via C:\programdata\MAGIX \ mmm.

Dan heb ik deze link voor U om het weer te installeren.

    http://dl03.magix.net/musicmaker2018premium_dlm.exe

dan met serialnr activeren

Groeten

Michael

florance-vanbreukelen schreef op 20.03.2018 om 15:56 uur

Beste Michael,

Ik heb het programma al compleet verwijderd en al helemaal opnieuw geïnstalleerd.

Alles werkt, behalve Izotope Elements.

Heeft het dan zin om het weer opnieuw te installeren?

 

 

mi-bo schreef op 20.03.2018 om 16:35 uur

Florance- vanbreukelen.

Het is een totaal pakket, na het opnieuw installeren heeft U ook via hulp online actualiseren gedaan.

nu: MAGIX MM Prem ( 2018 ) download update 22-12-2017 versie 25.1.2.78 87 Mb.

Groeten

Michael

florance-vanbreukelen schreef op 20.03.2018 om 16:44 uur

Bedankt voor het antwoord. Dan ga ik dat proberen.

Alleen is dat dan de 4e keer dat ik mijn serienummer gebruik. Kan dat wel?

Ik heb trouwens de allereerste keer ook het serienummer in de gratis versie ingevoerd en toen werkte Izotope Elements wel. Hoe kan dat?

mi-bo schreef op 20.03.2018 om 16:53 uur

Florance- van breukelen.

Het is toch steeds op de zelfde laptop, dan moet het weer gewoon geïnstalleerd worden.

Groeten

Michael