is het mogelijk en op welke wijze kan ik verdwenen projecten van Red uw video's opzoeken en herstellen?

leoirenekrijgsman schreef op 24.03.2015 om 14:48 uur

Op 21 maart bewerkte ik een project en sloeg dit op. Op 22 maart wilde ik dit project weer openen, maar kreeg de melding dat dit gecrashed was met toevoeging van de getallen 04092013-144836. Gevraagd werd of ik deze fout per formulier wilde doorzenden, maar omdat ik de oorzaak niet wist, deed ik dit niet. Ook werd gevraagd of ik de vorige versie vandit project wilde. Dit klikte ik aan. Daarna bleek dat alle acht projecten uit het bestand verdwenen waren.  Na veel zoekwerk op de computer en uw website kwam ik niet tot een oplossing om de verdwene n projecten te herstellen. Hopelijk kunt u mij daarbij helpen. De verdwenen projecten bevatten voornamelijk video's van het afscheid van mijn omgekomen zoon en zijn vriend.

Ik gebruik versie 7 van Red uw video's en Windows 7 is de besturing van mijn pc.

Reacties

mi-bo schreef op 25.03.2015 om 12:01 uur

Beste,

 er worden door het MAGIX programma regelmatig automatische backups gemaakt.

dit is te vinden ( gezien ik niet weet op welke schijf RUV 7.0 is geinstalleerd) onder mijn documenten en dan MAGIX. 

RUV 7.0 en dan alle bestanden,dan koen de bak ups in de verkenner te staan.

gr Michael