Reacties

mi-bo schreef op 13.02.2020 om 19:03 uur

@Rvan-Iperen

Beste Rik,

gaat U vraag over PhotoStory de Luxe 2018

of

over PhotoStory de Luxe 2020 hier is het wel mogelijk

zie PNG is wel mogelijk

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Rvan-Iperen schreef op 13.02.2020 om 21:54 uur

Beste Michael,

Dank voor uw snelle reactie. Zelf bezit ik Photostory de Luxe uit 2018. Ik begrijp dat het in de uitvoering van 2020 wel mogelijk is. Nogmaals het betreft uitsluitend om de afbeelding zelf het 3D effect te geven. Overgangen zijn voor mij minder relevant.

Graag een bevestiging of bovenstaande in de uitvoering van 2020 wel mogelijk is.

Bij voorbaat dank voor uw reactie

vriendelijke groet

Rik

Bol schreef op 13.02.2020 om 22:02 uur

Hallo Rik,

Bedoelt u Anaglyph of Side-by-side weergave als 3D? klik met de muis op de drie puntjes en maak uw keuze.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 13.02.2020, 22:06, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rvan-Iperen schreef op 13.02.2020 om 22:22 uur

Dag Rob,

Dank voor uw reactie.Zeker geen side by side . Als Anaglyph betekent diepte, inclusief beweging dan is het dat.

Is de versie 2020 daar voor noodzakelijk?

Dank voor uw reactie

vriendelijke groet

Rik

Bol schreef op 13.02.2020 om 23:04 uur

Hallo Rik,

Anaglyph zit ook in Photostory 2018 klik op de drie puntjes en zet het op Anaglyph. Echter om de 3D diepte te zien moet je een brilletje blauw / rood brilletje hebben. Zelf doe ik nog niets met 3D. U zou e.a. zelf moeten uitproberen.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Rvan-Iperen schreef op 14.02.2020 om 13:01 uur

Dag Rob,

Wederom dank voor uw reactie. Ga er mee aan de slag. Het effect dat ik wil bereiken is om een afbeelding om te zetten in 3 D effect. Voorbeeld:https://www.want.nl/vlieg-mee-door-400-000-sterrenstelsels-met-de-grootste-3d-kaart-van-het-heelal/

met vriendelijke groet

Rik