Is het mogelijk 2-talig te werken?

wizardsplace schreef op 23.12.2015 om 22:59 uur

Hallo,

 

Ik wil graag mijn huidige website overzetten met webdesigner maar wil deze graag in Nederlands en Engels opzetten. Hoe doe ik dat? Kan ik een centrale startpagina met  twee doorklikmogelijkheden creeren?

Reacties

mi-bo schreef op 24.12.2015 om 10:11 uur

dit een antwoord

Hoe kan ik een meertalige sites op het Web Designer te creëren?
Het creëren van meertalige websites:
De eenvoudigste manier om te beseffen de Web Designer is de manier waarop twee projecten. Één per taal wordt gebruikt. De pagina's worden gepubliceerd op een server, en zijn dan ook onder een domeinnaam te bereiken. Een ander domein niet noodzakelijk. (in principe voor een dergelijke onderneming ook niet gebruikelijk)
Een meertalige pagina kunt u de volgende stappen te zetten:
- Op de webserver, twee mappen worden opgezet.
- In elke directory, de complete website wordt gekopieerd / gepubliceerd, maar eerst veranderd in de kopie van alle teksten in de gewenste taal. Beide projecten (oorspronkelijk en buitenlandse taal) moeten worden opgeslagen onder verschillende namen.
- Maak vervolgens een nieuw project dat slechts een pagina bevat met de optie selectie en gekoppeld aan de twee locaties in de mappen.
De woning moet in de root directory van de web server worden geïnstalleerd.
Opmerking:
Maak Directories - Als u in het Web Designer "Publishing" een submap, dit is, indien nog niet op de server.

gr

Michael