is er voor magix web designer 9 premium een web site achtergrond met verbouwings opruiming.

petervanede schreef op 18.03.2015 om 15:11 uur

Ik ben voor onze website een extra pagina aan het toevoegen omdat wij gaan verbouwen nu wil ik graag een website achtergrond toevoegen met verbouwings opruiming.

mijn vraag is zijn hier voorbeelden van en zoja waar kan ik deze downloaden, zo nee hoe maak ik zelf een website achtergrond.

 

mvg

 

peter

Reacties

mi-bo schreef op 18.03.2015 om 15:37 uur

Beste, of er speciale voorbeelden voor zijn weet ik niet misschien bij pagina elementen en anders in de index pagia een aanvulling maken, misschien zijn er andere freaken op het Forum die een beter antwoord hebben

succes

Michael

RiViS schreef op 19.03.2015 om 11:08 uur

Ik ken het programma niet, maar ik veronderstel dat je zelf ergens een (jpg) afbeelding als achtergrond kunt toevoegen. Dan kun je eens kijken bij Google/ Afbeeldingen en typ daar: "Verbouwings opruiming" en er gaat een wereld voor je open.

groet,

Rijk

johanlolkema schreef op 23.07.2015 om 21:05 uur

even wachten tot je gaat verbouwen,en dan foto`s maken maak een mooie collage als achtergrond let wel om de hele pagina te vullen moet je op de aantal pixels letten die moeten vrij groot zijn.1920x1080 magix past het niet automatisch aan zo als bij andere website`s.