Irritante popups op het bureaublad

john3366el schreef op 19.03.2020 om 09:47 uur

De laatste maanden krijg ik regelmatig, direct na het opstarten van mijn PC, irritante popups op mijn bureaublad van Magix. Het betreft allemaal aanbiedingen van Magix van programma's. Ik heb al vele malen hierover geklaagd, maar iedere keer krijg ik een reactie om een check uit te voeren. Soms duurt het een poosje voordat dit is gebeurd, maar nadat ik die heb ingestuurd, volgt al snel de reactie dat ik het opnieuw moet doen omdat het ticket is gesloten. Dat is nu al driemaal gebeurd. Ik ben al vele jaren klant en heb al voor honderden guldens/euro's aangeschaft. Zo goed de klantenservice vroeger was, zo slecht on klantonvriendelijk ervaar ik hem nu!!!!
Heeft iemand anders deze ervaring van popups ook?

Reacties

mi-bo schreef op 19.03.2020 om 10:13 uur

@john3366el

Beste John.

Kijk eens naar deze geschreven Tutorial door MAGIX Support.

https://www.magix.info/nl/tutorials/uitschakelen-van-reclame-newsfeed-verbergen--1229655/

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Edwin-Pietersma schreef op 27.05.2021 om 19:03 uur

Dit werkt nog steeds niet. Ik ben helemaal klaar met die irritante pop-ups. En uiteraard het vinkje geactiveerd bij "news verbergen". Ik betaal gewoon voor dit programma. Waar kan ik een klacht indienen?

Bol schreef op 27.05.2021 om 19:19 uur

@Edwin-Pietersma

Hallo Edwin,

Zie eens de link: [klik hier]. Misschien dat dit ook u voor de oplossing is.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.05.2021, 19:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Edwin-Pietersma schreef op 27.05.2021 om 19:29 uur
  • Hallo Rob, sommigen lukt het blijkbaar, maar deze programma's als Cloud en Connect heb ik er niet meer opstaan. En nog lukt het niet. Het is toch eigenlijk te gek dat dit zoveel moeite kost?
  •  
FriSe schreef op 28.05.2021 om 11:42 uur

Hallo Edwin,

Je hebt waarschijnlijk ook het programma "Update Notifier" tussen je programma's staan.

IK had dezelfde problemen. Nadat ik dat programmaatje had verwijderd was ik van het probleem af.

Misschien niet de meest elegante oplossing, maar het werkt wel.

gr. Frits

Bol schreef op 28.05.2021 om 12:46 uur

@Edwin-Pietersma

Hallo Edwin,

Een kleine aanvulling op @FriSe (Frits) [klik hier].

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-